Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 1.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 2.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 3.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 4.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 5.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 6.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 7.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 8.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 9.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 10.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 11.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 12.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 13.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 14.
  • Презентация 'Konspekts dabaszinībās', 15.
Фрагмент работы

3.klase
Tēma: Kontinenti
Stundas ilgums: 80 min
Izzināmais jautājums: Kāds ir kontinentu novietojums uz zemeslodes un kas tiem raksturīgs?
Dominante + divi mācību priekšmeti: dabaszinības, latviešu valoda, vizuālā māksla.
Integrēto mācību saturs trīs mācību priekšmetiem:
• Kontinenti, kontinentu atrašanās vieta kartē.
• Lasītā teksta informācijas strukturēšana, izmantojot mācību grāmatu, interneta resursus vai papildus literatūru.
• Mākslas darba ideja, vēstījums un radošo spēju izteikšana attēlojot kontinentu.
Prognozējamais rezultāts skolēnu darbībai:
• Mācību grāmatā, interneta resursos vai papildus literatūrā uzzināt, kur atrodas un kā izskatās katrs no kontinentiem. Izmanto arī klasē pieejamo globusu un pasaules karti pie sienas. Lasot mācību grāmatas tekstu, skatoties video vai izmantojot papildus literatūru, raksturo kontinentus. Plāno mācību darbu.
• Uzraksta saviem vārdiem nelielu, vienkāršu dabaszinātnisku tekstu, galveno domu par kontinentiem, izmantojot, izlasīto mācību grāmatu, papildus literatūru vai video materiālus. Analizē un strukturē tekstu, atbilstoši izvirzītajiem nosacījumiem par kontinentiem.
• Prot pastāstīt par mākslas darba saturu un izteiksmes līdzekļiem – līnijām, krāsām, siluetiem, formām, ideju. Izmanto plaknes un telpas iespējas, strādājot individuāli. Zīmē, glezno raksturīgo vienam kontinentam.

Коментарий автора
Atlants