Оценка:
Опубликованно: 05.11.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 1.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 2.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 3.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 4.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 5.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 6.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 7.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 8.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 9.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 10.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 11.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 12.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 13.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 14.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 15.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 16.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 17.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 18.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 19.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 20.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 21.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 22.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 23.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 24.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 25.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 26.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 27.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 28.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 29.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 30.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 31.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 32.
  • Презентация 'Skaņas S, Z - fonētiskais raksturojums, traucējumi un korekcija', 33.
Фрагмент работы

Mehāniskais paņēmiens
Starpzobu izruna (interdentālais sigmatisms) : Bērns ir lūgts viegli sakļaut zobus un izrunāt skaņu [s]. Ja skaņa neveidojas, ar zondi vai ar špāteli piespiež bērna mēli pie apakšējiem priekšzobiem un iesaka izrunāt izolētu skaņu «s». Lai artikulētu skaņu [z] iedarbina balss saites.
Piezobu izruna (adentālais sigmatisms): mācot skaņas [s] un [z] pareizo artikulāciju, logopēds ar špāteli vai zondi atvirza mēles galu pie apakšējiem priekšzobiem.
Lūpu- zobu izruna (labiodentālais sigmatisms): labojot šo izrunu bērnu māca pasmaidīt, atsedzot priekšzobus, izrunāt skaņu [s]. Pūšot gaisa strūklu, logopēds ar pirkstu pietur bērna apakšlūpu.
Sānu sigmatisms (laterālais sigmatisms): zondi novieto uz mēles vidus, piespiež mēli un mēlei pa vidu veidojas renīte.

Skaņas izrunas mācīšana no citām pareizi izrunātām skaņām

Skaņu [s] var mācīt no skaņām [I] un [T] (mēles gals pie apakšējiem priekšzobiem)
Tiek izrunāts I un lūdz «papūst vējiņu » pa mēles muguru.
To pašu veic, izrunājot skaņu [T].

Skaņas [z] izolēta izruna tiek apgūta no S, liekot vibrēt balss saitēm. Minēto vibrāciju bērns mācas sajust uzliekot delnu balsenes apvidum.

III. Skaņas automatizēšanas posms
Mērķis- pakāpeniska, precīza iemācītās skaņas ieviešana bērna runā.
Secība:
Zilbēs
Vārdos
Vārdu savienojumos
Teikumos
Saistītā runā

Коментарий автора
Atlants