Оценка:
Опубликованно: 21.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 1.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 2.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 3.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 4.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 5.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 6.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 7.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 8.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 9.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 10.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 11.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 12.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 13.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 14.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 15.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 16.
  • Презентация 'Integrētais dienas plānojums par tēmu "diena un nakts". Dominante - runa', 17.
Фрагмент работы

Uzdevumi
aktivizēt runā lietvārdu, īpašības vārdu lietošanu, saistībā ar diennakts daļām (diena, nakts, tumšs, gaišs, saule, mēness, zvaigznes);
* nostiprināt iemaņas veidot nelielu pieredzes stāstījumu un sekmēt dialoģiskās runas prasmes, atbildot uz uzdotajiem jautājumiem;
* aktivizēt prasmi precīzi izrunāt skaņu –z;
* mudināt nosaukt attēlos redzamo
* veidot priekšstatu par diennakts daļām, to lomu un nozīmi.

Nodarbības gaita
Audzinātājas stāstījums:
“Sasēdīsimies tagad visi aplītī un es Jums
pastāstīšu, kāpēc diena sastrīdējās ar nakti!
Jums uzmanīgi jāklausās, jo pēc tam uzdošu
jautājumus!”

Audzinātāja stāsta L. Paegles pasaku “Nakts un diena”,
izmantojot balss intonāciju, sejas mīmiku un roku
žestus, pēc tam bērniem uzdod par šo pasaku
jautājumus.

Nodarbības gaita
Audzinātājas stāstījums:
“Sasēdīsimies tagad visi aplītī un es Jums
pastāstīšu, kāpēc diena sastrīdējās ar nakti!
Jums uzmanīgi jāklausās, jo pēc tam uzdošu
jautājumus!”

Audzinātāja stāsta L. Paegles pasaku “Nakts un diena”,
izmantojot balss intonāciju, sejas mīmiku un roku
žestus, pēc tam bērniem uzdod par šo pasaku
jautājumus.…

Коментарий автора
Atlants