-
Prakses atskaite
Отчёт по практике12 Компьютеры, программирование, электроника
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Vispārīga informācija par prakses vietu | 3 |
2. | Organizācijas informācijas sistēmu vispārīgs apraksts, mērķi | 3 |
3. | Specializētās programmatūras raksturojums | 4 |
4. | IS uzturēšanas aktivitātes | 10 |
5. | Secinājumi un priekšlikumi par IS | 10 |
Pielikums | 12 |
Prakses vieta ir Ludzas novada pašvaldība. Prakses vieta atrodas Ludzā Raiņa ielā 16(četrstāvu ēka) un Raiņa 16A(divstāvu ēka). Ludzas novada pašvaldība – dome iedalās sekojošās nodaļās:
Raiņa ielā 16
Administratīvā nodaļa (9 darbinieki)
Tiesiskā nodrošinājuma pārvalde (6 darbinieki)
Audita daļa (1 darbinieks)
Izglītības, kultūras un sporta pārvalde (7 darbinieki)
Raiņa 16A
Attīstības un nekustamā īpašuma nodaļa (15 darbinieki)
Finanšu un grāmatvedības nodaļa (5 darbinieki)
Dzimtsarakstu nodaļa (2 darbinieki)
Sociālais dienests (7 darbinieki)
Ludzas novada pašvaldība sastāv no astoņiem pagastiem un pilsētas Ludza. Domes priekšsēdētāja Jevgēnija Kušča, divi vietnieki – Alīna Gendele un Edgars Mekšs, izpilddirektors Sergejs Jakovļevs.
1.Organizācijas IS vispārīgs apraksts, mērķi
Ludzas novada pašvaldībā visi darbinieki ir izvietoti 2., 3., 4. stāvā Raiņa ielā 16 un divstāvu ēkā Raiņa iela 16A. Katram darbiniekam ir savs dators. Četrstāvu ēkā datori saslēgti lokālajā tīklā, kur 3. stāvā atrodas servera telpa, kurā ir serveris novada pašvaldības funkciju veikšanai. Serveris centralizētai grāmatvedībai atrodas Raiņa ielā 16A otrajā stāvā. Ir vairākas nodaļas, kurās darbinieki darbojas ar informācijas sistēmām atbilstoši par ko atbild šī nodaļa. …
Šajā prakses atskaitē tiks izklāstīta informācija par Ludzas Novada pašvaldību. Vispārīgi tiks aprakstīta prakses vieta un tās informāciju sistēmu vispārīgs apraksts un mērķi. Šī atskaite dos priekšstatu par to, kādas specializētās programmatūras tiek izmantotas. Tiks aprakstīta speciālā programmatūra un informācijas sistēmas, kuras tiek izmantotas Ludzas novada pašvaldībā datu apstrādei.
