Оценка:
Опубликованно: 04.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Tēmas "Ražošana" jēdzieni un to skaidrojumi', 1.
  • Конспект 'Tēmas "Ražošana" jēdzieni un to skaidrojumi', 2.
Фрагмент работы

17. Reklāma− ir materiāls, kura pamatmērķis ir rosināt vai pārliecināt cilvēkus iegādāties noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.
18. Tiešā pārdošana− ir tieša preču pasniegšana potenciālajiem pircējiem ar nolūku pārdot šo preci.
19. Tirdzniecības stimulēšana− ir preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana.
20. Preču zīme− ir apzīmējums, kuru lieto, lai kādas personas preces vai pakalpojumus atšķirtu no citu personu precēm vai pakalpojumiem.

Коментарий автора
Atlants