Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 1.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 2.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 3.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 4.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 5.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 6.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 7.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 8.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 9.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 10.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 11.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 12.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 13.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 14.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 15.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 16.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 17.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 18.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 19.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 20.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 21.
  • Реферат 'Motivējošs vienas dienas ceļojums', 22.
Фрагмент работы

Idejas apraksts
Tā kā uzņēmuma „X” klientu apkalpošana notiek individuāli pie galdiņiem, tad tā pilnvērtīga un kvalitatīva izpilde ir ļoti atkarīga no zāles personāla komandas darba. Lai veicinātu komandas darbu un tiekšanos uz kopīgu mērķu izpildi tika izsludināts konkurss starp visu divpadsmit restorānu zāles personālu. Uzņēmuma galvenais mērķis dotajā periodā (gada 2.ceturksnis – aprīlis, maijs, jūnijs) ir pēc iespējas palielināt restorānu tīkla apgrozījumu naudas izteiksmē. Tādēļ, kā galvenais un vienīgais konkursa kritērijs ir maksimāli pietuvoties ceturkšņa plāna 100% izpildei vai pat virs tā! Tādā veidā uzņēmums pietuvotos vienam no mērķiem saistībā ar motivējoša ceļojuma organizēšanu. Vispārīgi uzņēmuma „X” mērķi saistībā ar motivējošo ceļojumu:
palielināt apgrozījumu naudas izteiksmē;
stiprināt kolektīvu restorānā uz kopīgu mērķu sasniegšanu;
pārbaudīt personālu spējas, prasmes un iemaņas pielietot iemaņas, kas tiek iemācītas speciāli organizētas apmācības saistībā ar efektīvu klientu apkalpošanu.
Tā kā apkalpojošais personāls (mērķauditorija) vidēji ir vecumā no 18 līdz 25 gadiem, studējoši, aktīvi jaunieši, tad piedāvātais incentīvceļojums tiks izstrādāts kā fiziski aktīvs pasākums. Kā vispiemērotāko piedāvājumu uzņēmums „X” ir izvēlējies: „Augsto virvju programmas piedāvājumu uzņēmumiem”.…

Коментарий автора
Atlants