-
Profesionālās prakses pārskats
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.1. | Vēsture | 4 |
1.2. | Pašreizējā darbība | 4 |
1.3. | Tirgus un pircēji | 5 |
1.4. | Konkurence | 5 |
1.5. | Uzņēmuma darba plānošana, izpēte un analīze | 6 |
2. | Viesu nama raksturojums | 7 |
2.1. | Viesu nama vēsture | 7 |
2.2. | Realizācijas sistēma un cenu noteikšana | 7 |
2.3. | Viesu nama telpu raksturojums | 8 |
2.4. | Viesu nama numuru aprīkojums | 10 |
2.5. | Serviss un pakalpojumi | 12 |
2.6. | Rezervēšanas kārtība un reģistrācija | 13 |
2.7. | Drošība | 14 |
2.8. | Viesu nama organizācija un vadība | 14 |
3. | Kafejnīcas raksturojums | 16 |
3.1. | Kafejnīcas vēsture | 16 |
3.2. | Uzņēmuma iekšējās kārtības noteikumi | 17 |
3.3. | Kafejnīcas telpu apraksts | 17 |
3.4. | Kafejnīcas piedāvājums un ēdienkarte | 21 |
3.5. | Kafejnīca organizācija un vadība | 24 |
Secinājumi | 25 | |
Priekšlikumi | 26 |
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm. Tūrisms ietekmē ikvienas sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi. Latvija ir tūrisma attīstības iespējām bagāta zeme, jo Latvijā ir resursi jaunu tūrisma produktu izveidei, kā arī gatavi tūrisma produkti, kurus jau var izmantot. Latvijai ir izdevīgs ģeogrāfiskais izvietojums, un Eiropas mērogā Latvija ir jauns tūrisma piedāvājums.
Par prakses vietu tika izvēlēta SIA “BORK”, kura piedāvā viesu nama un kafejnīcas pakalpojumus.
Profesionālās prakses mērķi un uzdevumi bija:
1) nostiprināt studiju programmā iegūtās teorētiskās zināšanas,
2)iepazināties ar viesnīcas personāla darbu un pienākumiem,
3)apgūt un attīstīt nepieciešamās vadības personāla darba iemaņas un prasmes viesnīca un ēdināšanas uzņēmumā.
Lai sasniegtu mērķus un izpildītu uzdevumus tika izmantota uzņēmuma direktora, kā arī citu darbinieku sniegtā informācija un praktisks darbs uzņēmumā.…
