Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 1.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 2.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 3.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 4.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 5.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 6.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 7.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 8.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 9.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 10.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 11.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 12.
  • Презентация 'Pedagoga darbības stils un tā saskarsme ar mācību rezultātu', 13.
Фрагмент работы

Pedagoga darbības stilus var iedalīt 6 grupās:
LIETIŠĶAIS;
DRAUDZĪGAIS;
VERBĀLI INTERAKTĪVAIS;
STIMULĒJOŠAIS;
ORIENTĒTS UZ KATRU STUDENTU;
UZ MŪSDIENU TEHNIKU ORIENTĒTS PASNIEDZĒJS.

LIETIŠĶAIS
Pasniedzēja darbība ir organizēta, sistemātiska, orientēta uz mērķi un sagatavota.
Pasniedzējs veic darbības, kas dažādos veidos skaidri parāda, ka viņa rīcība ir plānota, orientēta uz mērķi, tiek noteiktas prioritātes un tiek izdarīta detalizēta sakarību izvērtēšana starp mērķi, darbību, secību, materiāliem, uzdevumiem konkrētajiem apmācāmajiem, laika ierobežojumiem un telpas izmantošanu.
Būtībā pasniedzējs skaidri zina, ko viņš ir vēlējies panākt un atvieglo sev plānotā sasniegšanu.
Organizē klases darbu tā, lai panāktu darbību vienmērīgu veikšanu ar minimāliem traucēkļiem un laika tērēšanu.
Informē apmācāmos par mērķiem, darbību secību, to loģisko pamatu un viņu uzdevumiem krietnu laiku pirms nodarbības vai uzdevumu veikšanas.
Novirza atbildību studentiem, palīgiem un citiem tādos veidos, kas viņus iesaista un ļauj ietaupīt pasniedzēju laiku un enerģiju vissvarīgākajiem uzdevumiem.
Regulē darbību izpildes laiku, lai nodrošinātu uzdevumu izpildīšanu, organizējot palīdzību tiem, kam nepieciešams attīstīties un sasniegt mērķus.…

Коментарий автора
Atlants