-
Studentu lēmumu ietekmējošie faktori banku pakalpojumu tirgū
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Pētījumā izmantoto pamatjēdzienu definīcijas | 4 |
2. | Studentu lēmumu ietekmējošie faktori banku paklpojumu tirgū | 5 |
2.1. | Pētījuma bāzes apraksts | 5 |
2.2. | Pētījuma rezultātu grafiskā analīze un komentāri | 5 |
3. | Secinājumi | 10 |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 11 | |
Pielikums | 12 |
Pētījuma mērķis ir atrast sakarības starp studentu banku izvēles lēmumu un dzimumu, tautību, kā arī ar citiem pētāmiem lielumiem.
Pētījuma jautājumi:
1.Vecums
2.Tautība
3.Kuru banku Jūs uzskatat par vislabāko Latvijā?
4.Kura bankas pakalpojuma kvalotāte Jums ir svarīga izvēloties banku?
5.Kādas ir galvenās bankas tēla pazīmes Jums liek izvēlēties tieši šo banku?
Pētījuma uzdevumi:
1.Izdarīt secinājumus par problēmas aktualitāti.
2.Noskaidrot kādi ir vispopulārākie banki studentu vidū.
3.Noskaidrot banku pakalpojumu popularitāti studentu vidū.
4.Noskaidrot kādi faktori ietekmē respondenta viedokli. …
Šajā darbā autors pēta Latvijā rajonā dzīvojošo studentu pirkšanas īpatnības, to saistību ar cilvēka dzimumu, tautību un iecienītāko finanšu paklpojumu. Tika izveidota anketa. Autors aptaujāja, nejauši izvēlētus, trīsdesmit astonus cilvēkus, kuri dzīvoja Latvijā 2008. gada novembra mēneša sākumā. Aptaujātiem elektroniskā veidā tika aizsūtītas anketas ar jautājumiem par viņu iecienītāko banku, dzimumu, iecienītāko finanšu pakalpojumu, tautību un citiem pētamiem lielumiem (skat. pielikumu 1). Pētījums ir aktuāls, jo mūsdienas dzīves kvalitāte bieži vien ir atkarīga no katra cilvēka spējas atrast sev piemērotāku finanšu paklpojumu sniedzēju, uz kuru var pilnīgi paļauties, ekonomējot laiku un naudu.
