Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 1.
  • Конспект 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 2.
  • Конспект 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 3.
  • Конспект 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 4.
  • Конспект 'Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētī', 5.
Фрагмент работы

Patērētāja resursus var iedalīt trīs daļās – ekonomiskie, īslaicīgie un izziņas (spēja apstrādāt un izmantot informāciju).
Cilvēka ekonomiskie resursi ir svarīgi patērētāja uzvedībā. Bieži vien patērētāja ienākumi raksturo tā uzvedību. Viens no patērētāja ekonomiskajiem resursiem ir ienākumi. Daudzi zinātnieki ir pētījuši to, cik daudz no ienākumiem cilvēki patērē ēdienam, cik citiem izdevumiem. Ienākumi ietekmē cilvēka uzvedību tirgū. Tomēr ir svarīgi ņemt vērā arī tādus faktorus, kā nodokļu izmaiņas, izmaiņas ģimenes skaitā un citas problēmas, kas būtiski ietekmē patērētāja ienākumus.…

Atlants