Katrs bērns ir personība un skolotāju, vecāku rokās ir iespēja – veidot personību, kura spēj pastāvēt par sev svarīgām lietām, jūtas droši un pārliecinoši. Galvenie personības darbības veidi(saskarsme- informācijas apmaiņa, spēle- darbība nevis rezultāts, mācības- mācību rezultāts: zināšanas, prasmes, spējas). Katrs bērns var domāt, justies, rīkoties savādāk – tas parāda, ka viņš ir personība.
Atslēgas vārdi: es, intelekts, spējas, attīstība, emocijas, pirmsskola, rotaļa, komunikācija, vecums, dzimums, vērtības, intereses.
Sasniedzamais rezultāts:
*Apzinās savu izskatu (augums, matu krāsa, acu krāsa),savas
emocijas, vēlmes, intereses, dotības, kā arī kontrolē un vada
savu uzvedību un emocijas.
*Zina savu vārdu