-
Apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus izpēte
Оцененный!
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 2 | |
1. | Brokeru sabiedrības „X” īss apraksts | 4 |
2. | Brokeru sabiedrības „X” mārketinga vides analīze | 7 |
2.1. | Iekšējās vides raksturojums | 8 |
2.1.2. | Produktu apraksts | 9 |
2.1.3. | Esošā tirgus daļa | 9 |
2.1.4. | Mārketinga aktivitāšu analīze | 10 |
2.2. | Ārējās vides analīze | 12 |
2.2.1. | Makrovides faktori | 12 |
2.2.2. | Pieprasījums | 14 |
2.2.3. | Konkurence | 16 |
2.3. | Situācijas analīze brokeru sabiedrībai „X” | 21 |
Secinājumi un priekšlikumi | 22 | |
Izmantotas literatūras saraksts | 23 |
Brokeru sabiedrību pakalpojumu aktualitāte pastāvīgi pieaug, kopš apdrošināšanas tirgus pirmsākumiem. Latvijā šis tirgus ir sācis darboties līdz ar tirgus ekonomikas ieviešanu 20 gs. 90-ajos gados. Apmēram divpadsmit gadu laikā brokeru sabiedrību skaits ir sasniedzis 30 sabiedrības, tajā skaitā arī ārzemju sabiedrību meitas uzņēmumi, piemēram, „AON” un „MARSH”.
Šis darba analīze tika veikta, lai izpētītu brokeru pakalpojumu tirgu. Brokeru pakalpojumu tirgus gan nav vispateicīgākais temats salīdzināšanai, jo pārsvarā visas brokeru sabiedrības (arī individuālie brokeri, kuri veido brokeru sabiedrības) veic vienādus pakalpojumus. Brokeru sabiedrību izveide, darbība un uzbūve nav pārāk sarežģīta, un tāpēc atsevišķa sabiedrība - „X” tika izpētīta dziļāk un precīzāk.…
Šajā darbā tika izpētīts apdrošināšanas brokeru pakalpojumu tirgus uz sabiedrības "X" piemēra, tika dots iekšējās vides raksturojums, ārējās vides analīze un situācijas analīze (SVID) brokeru sabiedrībai „X”, kā ari izstrādāti priekšlikumi un apkopoti secinājumi.