2021–2025 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Saturs | 2 | |
Attēlu saturs | 2 | |
Ievads | 3 | |
1. | Mājaslapas piedāvājums | 4 |
1.1 | Lukss | 4 |
1.2 | Ērtības un pakalpojumi | 4 |
2. | Luksa aprīkojums | 5 |
Gultas | 5 | |
Vannasistaba | 5 | |
Virtuve | 6 | |
Guļamistaba | 6 | |
Viesu istaba | 7 | |
Papildus pakalpojumi | 7 | |
3. | Papildaprīkojums | 9 |
3.1 | Apgaismojums | 9 |
4. | Secinājumi | 11 |
Pielikumi | 12 |
Viens no galvenajiem aspektiem, ko ņem vērā patērētāji un viesnīcu vadītāji, ir viesnīcu pakalpojumu izmaksas. Gan cena, ko cilvēki ir gatavi maksāt par izmitināšanu, gan viesnīcu vadītāju noteiktās likmes ir atkarīgas no attiecīgās viesnīcas atribūtiem. Līdz ar to viesnīcu klienti un vadītāji ir ieinteresēti noteikt numuru cenas un atribūtus, kas tos izskaidro, jo “lielākajai daļai cilvēku [un vadības], iespējams, ir vairāk vai mazāk precīza intuīcija par to, kas izraisa numuru cenu atšķirības”. (Soler et al., White & Mulligan, & Lee & Jang, 2019)
Šī praktiskā darba ietvaros , izvēlējos “X” viesnīcu luksa numuru kategoriju, lai izanalizētu un aprakstītu katru aprīkojumu, bez kuras klients iztikt nevar un nejutīsies komfortā.
Praktiskā darba mērķis :
• Aprakstīt viesnīcas “X” luksa numura aprīkojumu
Praktiskā darba uzdevumi :
• apskatīt, ko piedāvā šai kategorijai mājaslapa,
• apskatīt, realitātē ko piedāvā šī kategorija,
• salīdzināt vai mājaslapas informācija sakrīt realitātē.…
Saturs 2 Attēlu saturs 2 Ievads 3 1. Mājaslapas piedāvājums 4 1.1 Lukss 4 1.2 Ērtības un pakalpojumi 4 2. Luksa aprīkojums 5 Gultas 5 Vannasistaba 5 Virtuve 6 Guļamistaba 6 Viesu istaba 7 Papildus pakalpojumi 7 3. Papildaprīkojums 9 3.1 Apgaismojums 9 4. Secinājumi 11 Pielikumi 12
