Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.01.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 1.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 2.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 3.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 4.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 5.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 6.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 7.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 8.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 9.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 10.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 11.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 12.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 13.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 14.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 15.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 16.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 17.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 18.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 19.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 20.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 21.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 22.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 23.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 24.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 25.
  • Реферат 'Skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas', 26.
Фрагмент работы

Tika izvēlēta tēma: “ skolēnu ēdināšana skolā un tās problēmas”. Problēma ir aktuāla jo mūsu organismam ir nepieciešama barība, tāpēc mēs arī dzīvojam, lai rūpētos par savu veselību, lai piedzimtu veseli bērni, lai varētu garīgi un fiziski strādāt, bet pats galvenais pareizi ēst, kā labāk ieturēt maltīti, cik reizes dienā ēst, ko ēst brokastīs, pusdienās, launagā un vakariņās? Bērni mūsu nākotne, kā viņus motivēt pareizi ēst?
Pētījuma priekšmets:
Skolēnu ēdināšana
Pētījuma objekts:
Mācību iestādes ēdnīcas
Merķis:
Izpētīt skolēnu ēdināšanu skolās
Uzdevumi:
1.izpētītīt pedagoģiska un psiholoģiska rakstura literatūru par pētāmo problēmu;
2.analizēt iegūtos rezultātus;

Hipotēze:
Veselīgs uzturs novērš dažādas slimības, kas saistītas ar ēdināšanas traucējumiem un aptaukošanas problēmām, kā arī liek pamatus personības attīstībā

Pētījuma metodes:
1.literatūras izpēte un analīze
2.anketēšana


1.SKOLĒNU ĒDINĀŠANAS PROBLĒMA SKOLĀS

Neveselīgs uzturs un nepietiekama fiziskā aktivitāte ir galvenie

slimību un priekšlaicīgas nāves gadījumu cēloņi Eiropā, no kā var

izvairīties; un progresējošā aptaukošanās izplatība ir lielākā sabiedrības

veselības problēma visā Eiropā Padome aicināja Komisiju sniegt

ieguldījumu veselīga dzīvesveida veicināšanā un veikt pētījumus par

vislabāko veidu, kā popularizēt veselīgāku uzturu Eiropas Savienībā, un

vajadzības gadījumā iepazīstināt ar attiecīgiem priekšlikumiem šajā

jautājumā Padome turklāt aicināja dalībvalstis un Komisiju sagatavot un

ieviest pasākumus veselīga uztura un fiziskās aktivitātes veicināšanai. …

Коментарий автора
Atlants