Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.04.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Tūrisma uzņēmuma makrovide', 1.
  • Конспект 'Tūrisma uzņēmuma makrovide', 2.
  • Конспект 'Tūrisma uzņēmuma makrovide', 3.
Фрагмент работы

Sociālā makrovide:
Šobrīd valstī samazinās iedzīvotāju skaits, saistībā ar to cieš arī tūrisma bizness, proti, kompānija Vanilla Travel. Tas ir saistīts ar to, ka ir mazāk potenciālo un pastāvīgo klientu, jo cilvēki uz pastāvīgu dzīvi pārceļas uz citu valsti. Līdz ar to uzņēmumam vairs nav tādu ienākumu no ceļojumiem kā, piemēram, pirms 5-7 gadiem. Neskatoties uz šo faktu, priekšrocība ir tāda, ka mūsu valstī cilvēki ir pieraduši lidot uz kūrortiem un ārzemēm, īpaši brīvdienu sezonā, jūnijā-septembrī, tāpēc tūrisma kompānijas nekad nezaudēs savu aktualitāti.
Pozitīvā - Tūrisma nozare uzlabo valsts ekonomisko labklājību, pateicoties tam, cilvēki var atļauties iegādāties biļetes un doties ceļojumos.
Neitrālā - Tā kā ceļojumu kompānijai ir daudz pastāvīgo klientu, sociālie makrovidi to īpaši neietekmē.
Negatīvā - Pasaulē pastāvošo ierobežojumu dēļ daudzi ir nonākuši sarežģītā finansiālā situācijā, tāpēc ir spiesti no ceļojumiem atteikties.

Коментарий автора
Atlants