Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 1.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 2.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 3.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 4.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 5.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 6.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 7.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 8.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 9.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 10.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 11.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 12.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 13.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 14.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 15.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 16.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 17.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 18.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 19.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 20.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 21.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 22.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 23.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 24.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 25.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 26.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 27.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 28.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 29.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 30.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 31.
  • Реферат 'Cenu iespējamās izmaiņas un uzņēmuma rentabilitātes noteikšanas iespējas SIA "Es', 32.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Cenu politikas un uzņēmuma rentabilitātes teorētiskie aspekti    4
1.1.  Cenu politikas teorētiskie aspekti    4
1.2.  Uzņēmuma rentabilitātes teorētiskie aspekti    10
2.  SIA “Eskaro Latvija” uzņēmējdarbības vispārējs raksturojums    14
3.1.  SIA “Eskaro Latvija” cenu politikas izpēte    19
3.2.  Rentabilitātes analīze SIA “Eskaro Latvija”    21
3.3.  SIA “Eskaro Latvija” rentabilitātes paaugstināšanas attīstības perspektīvas    23
  Secinājumi un priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras saraksts    28
  Pielikums    29
Фрагмент работы

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. SIA “Eskaro Latvija” darbības joma – celtniecības ķīmijas materiālu vairumtirdzniecība būvmateriālu veikaliem un citiem sadarbības partneriem visā Latvijā.
2. SIA „Eskaro Latvija” mērķis ir pārdot klientiem viņu prasībām atbilstošus, nevainojamas kvalitātes celtniecības ķīmijas materiālus nodrošinot augsta līmeņa apkalpošanu tādējādi stimulējot klientu biznesa uzplaukumu. SIA „Eskaro Latvija” preču sortiments komplektēts tā, lai klientiem būtu iespējams izvēlēties kvalitatīvus produktus par pircējam pieņemamām cenām.
3. SIA „Eskaro Latvija” nokrejošanas politiku īsteno, vispirms paredzot augstu cenu precei, kas tikko ieviesta tirdzniecībā, kam ir kādas būtiskas priekšrocības salīdzinājumā ar tās priekštecēm. Piesātinoties tirgum, izmantojot kādu ieganstu, cenu var pazemināt.
4. SIA „Eskaro Latvija” izmanto „nepilnās cenas”, to iedarbības pamatā ir pircēju uztveres īpatnības – 9,95 Ls.
5. SIA „Eskaro Latvija” cenu veidošanas pamatā ir izmaksām pieskaitīts preču uzcenojums jeb vēlamā peļņa. Katrai preču grupai šis uzcenojuma procents ir savādāks.
6. Iespējamās mazumtirdzniecības cenas noteikšanā SIA “Eskaro” tiek ņemti vērā piegādes nosacījumi, samaksas nosacījumi, piemērojamās atlaides, sadales kanālu specifika.
7. 2008. gadā uzņēmums SIA „Eskaro Latvija” strādāja ar zaudējumiem, līdz ar to uzņēmuma darbība ir nerentabla un nav iespejams aprēķinat rentabilitātes rādītajus.
8. 2009. gada uzņēmums strādāja ar 5 457 Ls peļņu. Peļņa tika iegūta samazinot administrācijas izmaksas par 32 % un pārējās saimnieciskās darbības izmaksas par 46 %. Apgrozījums 2009. gadā samazinājās pret 2008. gadu tikai par 8 %.
9. Autore veica cenu monitoringu izvēloties vienādu īpašību celtniecības ķīmijas produktus un salīdzināja konkurentu cenas ar pētāmā uzņēmuma cenām secinot, ka SIA „Eskaro Latvija” cenu līmenis ir vidējs, „Konkurenta 1” un „Konkurenta 2” cenu līmenis ir zemāks, bet „Konkurenta 3” cenu līmenis ir augstāks.
10. Autore aprēķināja, ka, ja pētāmais uzņēmums samazina cenas par 10 %, tad SIA „Eskaro Latvija” produkcija ir cenas ziņā zemākā un klientiem pievilcīgākā no visiem konkurentiem.

Priekšlikumi:
1. Lai uzlabotu celtniecības ķīmijas vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA „Eskaro Latvija” konkurētspēju, uzņēmuma vadītājam ir jāizveido vakance – mārketinga speciālists, kurš var nodarboties tikai ar mārketinga izpēti – konkurentu cenu, tirgus izpēti, reklāmu, lai uzņēmuma vadība būtu informēta par situāciju celtniecības ķīmijas tirgū.
2. Uzņēmuma SIA „Eskaro Latvija” vadītajam ir jānoslēdz līgums par interneta mājas lapas izveidi ar iespēju klientiem iepirkties internetveikalā, tādējādi samazinot tirdzniecības pārstāvju darbu, līdz ar to produkta cenu. Pasūtot preci ar interneta palīdzību, būtu iespējams piešķirt papildus atlaides.
3. Uzņēmuma SIA „Eskaro Latvija” vadītajam ir jāvadās pēc autores veiktajiem aprēķiniem un jāsamazina piedāvātās preču grupu cenas uzcenojums par 10 %, līdz ar to iegūstot lētākās cenas konkurentu starpā un iespēju paaugstināt apgrozījumu.

Коментарий автора
Atlants