Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.06.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Эссе 'Latvijas mediju vide', 1.
  • Эссе 'Latvijas mediju vide', 2.
  • Эссе 'Latvijas mediju vide', 3.
  • Эссе 'Latvijas mediju vide', 4.
Фрагмент работы

Šajā semestrī kursā „Latvijas mediju vide” mums visiem bija lieliska iespēja apmeklēt dažādas vietas, kuras ir saistītas ar mūsu profilu. Mēs apmeklējām gan televīziju, gan ziņu aģentūru, gan izdevniecību, arī radiostacijas pārstāvji nāca pie mums ciemos. Savā rakstā es sīki aprakstīšu, kā mums gāja „ekskursijās” un par iegūtiem atziņām no tiem. Diemžēl es nebiju ciemos izdevniecībā „Diena” un „Delfi”, tāpēc nevarēšu uzrakstīt par to.
Kā pirmā „ekskursija” mums bija televīzijas apmeklēšana. Mēs apmeklējām Latvijas Neatkarīgo televīziju ( LNT). LNT ir viens no populārākiem komērckanāliem Latvijā. Kā liecina Brand Capital zīmolu izpētes metodoloģijas veiktais pētījums 2007. gadā LNT ieņem pirmo vietu Latvijā mīlētāko zīmolu topā televīzijas kategorijā, un sesto vietu visu nozaru zīmolu topā. Analizējot televīzijas nozares zīmolu reitingus, komunikāciju aģentūras DDB izpilddirektors Andris Rubīns atzīst, ka LNT un TV3 ir vienlīdz aktīvi strādājušas pie jauniem produktiem un skatāmām lietām, kas vismaz reizi nedēļā liek ģimenei satikties pie televizoru ekrāniem, lai kopā skatītos savu iecienīto raidījumu.1

Коментарий автора
Atlants