Оценка:
Опубликованно: 28.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 1.
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 2.
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 3.
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 4.
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 5.
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 6.
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 7.
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 8.
  • Реферат 'Alternatīvo izglītības teoriju pirmsākumi: M.Montesori, R.Šteiners', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
  Marija Montesori    2
  Rūdolfs Šteiners    5
  Izmantotās literatūras saraksts    6
Фрагмент работы

M.Montesori – ievērojamā itāļu ārste, defektoloģe un pedagoģe.
M. Montesori bija brīvās audzināšanas teoriju pārstāve. Daudzu gadu saspringtu radošu darbu rezultātā viņai ir izdevies izveidot pamatīgu sistēmu, kuru ir iespējams ieviest pirmsskolas, skolas, ģimenes audzināšanā.
Viņa uzskatīja, ka bērnam jāļauj brīvi attīstīties.Dr.M.Montesori pedagoģijā balstās uz bērnu mācīšanu jau agrā bērnībā, kad pieaugušie tikai sastopas ar pirmajām bērnu vajadzībām – tas ir laiks, kad bērns veidojas kā indivīds, kad attīstās prāts un griba. Bērna iekšējās vajadzības nevar “uzminēt”, tās var noteikt, bērnam patstāvīgi darbojoties dabiskos apstākļos. Jāveido bērna velmēm atbilstoši apstākļi un arī līdzekļi (rotaļlietas).
Savā darbā “Bērna māja” autore atklāja eksperimentālās pedagoģijas milzīgo nozīmi pedagoģiskajā darbā un vērsa uzmanību uz skolēnu fiziskās un morālās pārslodzes cēloņiem, uz vecumposmu psiholoģisko īpatnību neievērošanu.
Īpašu uzmanību M.Montesori veltīja sensorās kultūras attīstībai. Viņa izstrādāja didaktisko materiālu sistēmu dzirdes, redzes, ožas attīstībai. M.Montesori didaktiskās sistēmas pamatā bija trīs principi: individualitāte, brīvība un ārējo jūtu veidošanās sekmēšana.…

Коментарий автора
Atlants