Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Stājas korekcijas iespējas klases audzinātāja ikdienā', 1.
  • Реферат 'Stājas korekcijas iespējas klases audzinātāja ikdienā', 2.
  • Реферат 'Stājas korekcijas iespējas klases audzinātāja ikdienā', 3.
  • Реферат 'Stājas korekcijas iespējas klases audzinātāja ikdienā', 4.
  • Реферат 'Stājas korekcijas iespējas klases audzinātāja ikdienā', 5.
  • Реферат 'Stājas korekcijas iespējas klases audzinātāja ikdienā', 6.
  • Реферат 'Stājas korekcijas iespējas klases audzinātāja ikdienā', 7.
Фрагмент работы

Ko tad es, kā sākumskolas skolotāja, varu darīt, lai bērniem nerastos stājas traucējumi?
Visus daudzveidīgos stājas defektu profilakses pasākumus un kurus lieto praksē, var iedalīt šādās grupās:
1.Bērna apkārtējās vides apstākļu normalizācija.
2.Racionāls dienas režīms.
3.Sistemātiski vingrojumi.


1.Apkārtējās vides apstākļu normalizācija
Ļoti svarīgi ir ievērot sanitāri higiēnisko režīmu telpās, kur uzturas bērni.
Apgaismojums .
Veselība, darba spējas, arī stājas veidošanās atkarīga no telpas apgaismojuma kvalitātes. Dabiskajam un mākslīgajam apgaismojumam ir liela nozīme bērnu normālā augšanā un attīstībā, vispārējās fizioloģiskās aktivitātes un imunoloģiskās reaktivitātes paaugstināšanā, redzes aizsardzībā, psihisko funkciju regulēšanā.
Dabiskais apgaismojums atkarīgs no gadalaika, diennakts stundas, meteoroloģiskiem apstākļiem. Dabisko apgaismojumu vērtējot, jāņem vērā gaismas koeficients. Par gaismas koeficientu sauc iestiklotās logu virsmas attiecību pret grīdas laukumu. Gaismas koeficientam nodarbību telpās jābūt 1:4 līdz 1:6.…

Atlants