Оценка:
Опубликованно: 21.03.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 1.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 2.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 3.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 4.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 5.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 6.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 7.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 8.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 9.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 10.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 11.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 12.
  • Презентация 'Akulturācija. Ģimenes no Āzijas valstīm Kanādā', 13.
Фрагмент работы

Secinājumi
Bērniem ir vieglāk adaptēties jaunajai videi, jo viņi tajā pavadījuši proporcionāli lielāku daļu no savas dzīves nekā vecāki
Bērniem ir vieglāk apgūt jaunu valodu nekā vecākiem cilvēkiem, līdz ar to ir vieglāk saprast un iekļauties jaunā kultūrā
Bērni bieži saņem no vecākiem atbalstu pieņemt un pielāgoties jaunajai kultūrai
Dzimumu lomu dēļ tēvi visbiežāk ir ģimenes apgādātāji, tādēļ viņi pavada vairāk laika ārpus ģimenes un ir biežākā saskarē ar jaunās vides kultūru

Cik ļoti ir nepieciešams saglabāt savas oriģinālās kultūras tradīcijas?
Cik ļoti to vajadzētu ņemt vērā uzņemošajai valstij?

Коментарий автора
Atlants