Оценка:
Опубликованно: 07.06.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 1.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 2.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 3.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 4.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 5.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 6.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 7.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 8.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 9.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 10.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 11.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 12.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 13.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 14.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 15.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 16.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 17.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 18.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 19.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 20.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 21.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 22.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 23.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 24.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 25.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 26.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 27.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 28.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 29.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 30.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 31.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 32.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 33.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 34.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 35.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 36.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 37.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 38.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 39.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 40.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 41.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 42.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 43.
  • Дипломная 'Sporta stundās īstenotā satura ietekme 
uz skolēnu veselības rādītāju 6.klasē', 44.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  LATVIJAS UN ĪRIJAS IZGLĪTĪBAS SISTĒMA    5
1.1.  Izglītības process Latvijā    5
1.2.  Izglītības process Īrijā    8
1.3.  Latvijas un Īrijas izglītības sistēmas salīdzinājums    10
2.  SPORTA STUNDU PAMATOJUMS NO VESELĪBAS VIEDOKĻA    12
2.1.  Pulss kā instruments un sirdsdarbības frekvences rādītājs - sirds un asinsvadu sistēma    13
2.2.  Sirdsdarbības frekvence jeb pulss    13
2.3.  Fizisko vingrinājumu ietekme uz sirds darbspējām bērniem un pusaudžiem    15
2.4.  Sporta stundas satura veidošanas metodika    16
3.  FORMATĪVĀS VĒRTĒŠANAS PARAMETRI UN KRITĒRIJI    36
3.1.  Skolēnu sasniegumu vērtēšana pamatskolā    36
3.2.  Formatīvās vērtēšanas kritēriji 6.klasei    37
  SECINĀJUMI    39
  INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    41
  ANOTĀCIJA LATVIEŠU VALODĀ    42
  ANNOTATION    43
  APLIECINĀJUMS    44
Фрагмент работы

Ņemot vērā to, ka pasaule mainās daudz straujāk kā mēs spējam izsekot tai līdzi, mainās arī izglītības process – jaunas inovācijas, jaunas metodes. Skolotājs ir cilvēks, kuram visu laiku ir jābūt informētam par notiekošo, jāspēj pielāgoties jeb adaptēties visām situācijām, meklējot un pielietojot pareizākos mācību līdzekļus un metodes veiksmīgam, modernam un mūsdienīgam mācību procesam.
Izglītība ir pamats cilvēka attīstības procesā, tā ir gan jaunu prasmju apgūšana un attīstīšana, gan arī pilnveidošanās process. Pēc jaunā Latvijas mācību projekta ir jāspēj saskatīt un izcelt katra bērna individualitāti, stiprās un vājās puses. Jaunais mācību projekts “Kompetenču pieeja mācību saturā” jeb Skola2030, kuras mērķis ir izstrādāt, aprobēt un pēctecīgi ieviest Latvijā tādu vispārējās izglītības saturu un pieeju mācību procesā, lai bērni un jaunieši, sākot no pirmsskolas līdz pat vidusskolai apgūtu dzīvei nepieciešamās zināšanas, prasmes un attieksmes.
Mācību joma - Veselība un fiziskās aktivitātes ir papildināta, uzlabota un pielāgota mūsdienu bērniem un jauniešiem, lai viņi veiksmīgāk spētu apgūt jaunas kustību prasmes, veidus, kā arī attīstītu biomotorās spējas jeb fiziskās īpašības.…

Atlants