Оценка:
Опубликованно: 11.12.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе '21.gadsimta students - pedagoga profesionālās meistarības izaicinājums', 1.
  • Эссе '21.gadsimta students - pedagoga profesionālās meistarības izaicinājums', 2.
Фрагмент работы

Katram skolotājam ir savas noteiktas rīcības stratēģijas pedagoģijas procesā. Katrs skolotājs ir izstrādājis savu individuālo rīcības plānu, kā pēc iespējas kvalitatīvāk un studentiem saprotamā veidā iemācīt nepieciešamo informāciju. Taču realitātē vairākās skolās pedagogi neievieš inovatīvas un modernas mācību metodes. Es domāju, lai būtu vairāk jauni, radoši pedagogi ar savām inovatīvām idejām kā pilnveidot mācību apguves procesu. Pozitīvi ir tas, ka ir daudz pieredzējuši pedagogi, kuri regulāri pilnveido savas zināšanas un prasmes, lai veiktu savus amata pienākumus.
Es uzskatu, ka gan studentam, gan pedagogam ir nepieciešams abpusēji sadarboties, lai iegūtu vēlamos rezultātus.

Atlants