Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Intervija', 1.
  • Конспект 'Intervija', 2.
  • Конспект 'Intervija', 3.
  • Конспект 'Intervija', 4.
  • Конспект 'Intervija', 5.
Фрагмент работы

Runātājs
Priecīgākais notikums manā dzīvē bija manas meitiņas piedzimšana. Viņas pirmie izrunātie vārdi, kā arī pirmie soļi. Sākot staigāt drošāk, viņa aplūkoja priekšmetus, kuri atrodas grāmatplauktā un bufetē. Man bija prieks, ka viņa interesējās par dažādām bērnu grāmatām un darbojošiem varoņiem tajās.(smaids, acu kontakts)
Kopā ar viņu darbojāmies virtuvē. Kopēji darījām saimniecības darbus. Gatavojām ēdienu, uzkopām telpas.(Pauze)
Klausītājs
Tātad pēc Jūsu sacītā izriet, ka Jums patika nu darboties ar savu meitiņu?
Klausīšanās tehnikas
Tika izmantota pārfrāzēšana.
Es vēlējos, lai sarunu biedrs precizē stāstīto.
Drīzāk izdevās, jo no sarunu biedra stāstītā izriet, ka viņai ļoti patika darboties ar meitiņu. Pretējā gadījumā viņa nenopirktu kāmīti, ko meitiņa bija gaidījusi.
Varēja izmantot emociju atspoguļošanu.
Runātājs
Jā, tiešām, tā tas ir! Man viņa piedzima pēc trīsdesmit gadu vecuma un bija ļoti gaidīta.(smaids)
Nu man patika iepirkties tirgū, un, un, un tur mēs devāmies kopā, izvēlējāmies produktus uzturam, pēc tam gājām mājās un gatavojām pusdienas .(Pauze)
Nu tā kā viņa ir vienīgais bērns ģimenē, viņa vēlējās kādu mazu dzīvnieciņu, kuru varētu katru dienu novērot, barot, ē-ē sakopt viņa mājvietu.
Un tā es viņai par pārsteigumu nopirku kāmīti- nu tādu mazu( ar abām rokām parādīja, cik lielu dzīvnieciņu nopirka), pelēku, kustīgu radībiņu ar spožām, melnām actiņām.…

Atlants