Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 1.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 2.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 3.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 4.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 5.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 6.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 7.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 8.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 9.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 10.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 11.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 12.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 13.
  • Конспект 'Digitālais rīks "Kahoot"', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Lietotnes izmantošanas mērķi    4
  “Kahoot” klasē    4
  “Kahoot” attālinātajā mācību procesā    4
  Lietotnes iespējas    5
  “Kahoot” skolotājiem    5
  “Kahoot” skolniekiem    5
  Lietotnes izmantošanas izmaksas    6
  Basic plāns    6
  Pro plāns    6
  Premium plāns    6
  Premium+ plāns    6
  Lietotnes lietošana    7
  “Kahoot” profila izveide    7
  “Kahoot” spēles izveide    8
  Pieslēgšanās “Kahoot” spēlei    8
  Kahoot izmantošana pamatskolas skolēniem    9
  SVID analīze    9
  Secinājumi    10
  Izmantotie avoti    11
Фрагмент работы

Secinājumi

Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir izanalizēta digitālā rīka “Kahoot” efektivitāte mācību procesa apguvei.
Darbā izvirzītie uzdevumi ir izpildīti.Darbā ir apkopota jau zināmā informācija par “Kahoot”, sniegta informācija par lietotnes piedāvātajām funkcijām un izdarīti secinājumi par šī digitālā rīka izmantošanas iespējām un to efektivitāti.
Darbā secināts, ka-
1. “Kahoot” ir efektīva lietotne izglītības iegūšanai;
2. Ar šīs lietotnes palīdzību ir iespējams iemācīties jaunas tēmas un sagatavoties kontroldarbiem;
3. Pēc veiktās aptaujas rezultātiem var secināt, ka pamatskolas izglītības posma skolēni atbalsta lietotnes “Kahoot” iekļaušanu mācību procesā;
4. Lietotne ir paredzēta jebkura vecuma cilvēkam un to var spēlēt jebkurā brīdī;
5. Lietotne ir paredzēta lietošanai gan mācībām klasē, gan attālināti, gan darbavietām, gan spēlējot to izklaidei kopā ar draugiem vai ģimeni;
6. Lietotne sniedz daudz dažādas opcijas, kas nodrošina efektīvāku, interesantāku un vieglāku mācību procesu;
7. Lietotne ir pielāgota arī attālinātam mācību procesam;
8. Lietotnē jaunas tēmas tiek apgūtas testa veidā, kas veicina draudzīgu konkurenci, padarot mācību procesu efektīvāku.

Коментарий автора
Atlants