Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.09.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 1.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 2.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 3.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 4.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 5.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 6.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 7.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 8.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 9.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 10.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 11.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 12.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 13.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 14.
  • Реферат 'Ievads speciālajā pedagoģijā', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Apdāvināto bērnu rakstura īpatnības    4
2.  Indigo bērni - hiperaktivitāte un uzmanības deficīta sindroms    5
3.  Saskarsme ar indigo bērniem un to izglītība    6
4.  Izglītības iespējas Latvijā apdāvinātiem bērniem    8
  Nobeigums    10
  Izmantotā literatūta un informācijas avoti    11
  PIELIKUMI    12
Фрагмент работы

Nobeigums
Indigo bērniem jau mātes miesās rodas apziņa par pasauli, kurā tie vel nedzīvo, taču uztver to, indigo bērniem ir savādākas prioritātes un galvenā dzīves misija, tie neatzīst sistēmas, varu un materiālo mediju kultivēto sabiedrību. Indigo bērnu saskarsmes īpatnības raksturojamas ar salīdzinoši sarežģītu, taču nepieciešamu kontaktu veidošanu ar sabiedrību, ģimeni, draugiem un vienaudžiem.
Iedzimtas spējas ne vienmēr nozīmē, ka tās palīdzēs gūt ievērojamus rezultātus. Līdztekus talantam izcilu rezultātu sasniegšanai vajadzīgs arī radošums. Lai šis talents un radošums atklātos, nepieciešami vēl vairāki faktori, proti, motivācija un veicinošaapkārtējā vide.
Pašlaik nevar strikti apgalvot, ka visi jaunie bērni ir talantīgi vai savukārt visi talantīgie bērni ir indigo bērni. Drīzāk patiess būtu apgalvojums,ka indigo bērnu nevar nepārprotami uzskatīt par talantu vai otrādi. Robežas starp spējām, talantu vai uzvedības veidu jaunajiem bērniem un talantīgajiem bērniem vairs nav tik nepārprotami novelkamas, kā to varēja izdarīt pirms dažiem gadiem. Tādēļ mums jāpieņem jaunais skatpunkts un domāšanas veids un jāuzskata jaunie bērni par indivīdiem jeb personībām.

Коментарий редакции
Atlants