Оценка:
Опубликованно: 13.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Gatavošanas svētkiem. Mūzikas nodarbības', 1.
  • Конспект 'Gatavošanas svētkiem. Mūzikas nodarbības', 2.
  • Конспект 'Gatavošanas svētkiem. Mūzikas nodarbības', 3.
  • Конспект 'Gatavošanas svētkiem. Mūzikas nodarbības', 4.
  • Конспект 'Gatavošanas svētkiem. Mūzikas nodarbības', 5.
  • Конспект 'Gatavošanas svētkiem. Mūzikas nodarbības', 6.
Фрагмент работы

Kopā ar bērnu radošam jābūt arī skolotājam, neturoties pie stereotipiem un iepriekšējās pieredzes, meklēt to, kas interesē bērnu tieši šodien. Visu darīt radoši, uztvert bērnu idejas un ielikt tās mācību procesā.
Kopīgi pasākumi ar vecākiem arī motivē bērnu uz sasniegumiem, lai gan ir bērni, kuri ārēji neizrāda vēlēšanos iepriecināt vecākus ar sagatavotu koncertu, kopā ar vecākiem dejot un iet rotaļās. Šie bērni, par kaut ko dusmojas uz saviem vecākiem, jo vecāki bieži neaizdomājas, kā jūtas bērns, ja neviens no vecākiem nav atnācis uz svētkiem, kuros bērns rāda savus sasniegumus muzikālās darbības veidos. Tomēr šādas emocijas pārsvarā ir pārejošas, ja ir bijusi skolotāju sadarbība ar šādiem vecākiem. Bērnudārzā N110. ģimenes tiek aicinātas uz Rudens svētkiem, Ziemassvētkiem, Vecmāmiņu un vectētiņu balli, uz Ģimenes dienu, Ģimeņu sporta dienu pavasarī, Izlaidumu un atsevišķu grupu tematiskiem pasākumiem pēc grupas vecāku un skolotāju iniciatīvas.
Mācību gadu nevajadzētu pārsātināt ar nepārtrauktiem svētkiem. Tas vairāk līdzinās bērnu mācīšanai, kad uz daudzajiem svētkiem mācās tikai dziesmas un dejas, aizmirstot to, kas ir mūzikas nodarbība pirmsskolā, ka tā ievada bērnu mūzikas pasaulē caur tādiem muzikālās darbības veidiem kā dziedāšana, rotaļa, deja, mūzikas klausīšanās, instrumentu spēlēšana. Tās ir rotaļnodarbības, kurās bērns mācās netieši, rotaļājoties. Tā ir mūzikas izzināšana caur didaktiskajām rotaļām un nekādā ziņā tikai dziesmu vārdu un deju soļu mācīšanās.

Коментарий автора
Atlants