Оценка:
Опубликованно: 16.06.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 1.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 2.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 3.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 4.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 5.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 6.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 7.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 8.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 9.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 10.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 11.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 12.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 13.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 14.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 15.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 16.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 17.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 18.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 19.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 20.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 21.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 22.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 23.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 24.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 25.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 26.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 27.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 28.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 29.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 30.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 31.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 32.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 33.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 34.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 35.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 36.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 37.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 38.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 39.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 40.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 41.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 42.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 43.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 44.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 45.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 46.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 47.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 48.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 49.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 50.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 51.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 52.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 53.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 54.
  • Дипломная 'Pieprasījuma ietekmējošo faktoru analīze', 55.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    7
1.  Datu analīze    9
1.1.  Korelācija    12
1.2.  Regresija    18
2.  Imitējošā spēle ILMG    33
2.1.  Servera modulis    34
2.2.  ILMG lietotāja modulis    36
2.3.  ILMG scenārijs    38
3.  Iegūtā modeļa analīze    42
  Secinājumi    49
  Izmantotā literatūra    50
  Pielikumi    51
Фрагмент работы

Informācijas tehnoloģijas tik ātri attīstās, kā šodien gandrīz visas cilvēka darbības jomas ir
daļēji vai pilnīgi saistītas ar informācijas tehnoloģijāmKredītu un apdrošināšanas risku novērtēšana, prognozējot tendences finanšu tirgos,
nekustamo īpašumu vērtēšana, pārtikas groza analizē – tā ir maza daļa no saraksta ar uzdevumiem,
kurus veiksmīgi atrisināti sistēmu analīzes rīki, balstoties uz informācijas tehnoloģijām.
Kas šodien un ne tika šodien, bet gandrīz visu cilvēka mūžu ir galvenais? Var minēt ļoti
daudz, bet tomēr cilvēkam galvenais ir veselība un materiālais stāvoklis, kā iegūt lielāku peļņu ar
nosacījumu samazināt izmaksas.
Izvēloties bakalaura darba tēmu gribēju paradīt, kā ar modernām informācijas tehnoloģijām
var uzlabot jebkuras organizācijas darbību, imitējot to, vai nu ražošanas procesu, vai nu pārdošanas,
vai pašu biznesa pārvaldības procesu, vai veikt analīzi ar IT rīkiem.
Darbā tiek atspoguļots, kā ar imitējošas spēles „International Logistics Management Game”
vai saīsināti ILMG un no tā iegūtiem statistikas datiem, var iemācīties analizēt un pieņemt labāko
lēmumu attiecīgajā tirgu stāvokļa. Jo viss, kas notiek nākotne ir atkarīgs no cilvēka agrāk
pieņemtiem lēmumiem. Par pamatdatiem darbā būs izmantots ILMG imitējošās spēles scenārijs.
Darba mērķis ir atrast pieprasījumu ietekmējošus faktorus ILMG spēles scenārijam. Lai
sasniegtu šo mērķi ir jāveic šādi uzdevumi:
zpētīt kvantitatīvas metodes, kas ļauj atrisināt pieprasījuma ietekmējošo faktoru
analīzes problēmu.
Apgūt ILMG spēli (no pareizās uzstādīšanas un konfigurēšanas līmenim līdz
realizētiem scenārijiem ar iegūtiem datiem).Izanalizēt faktorus, kas ietekmē pieprasījumu konkrētajam ILMG spēles scenārijam.
Darba struktūra izskatās sekojoši:
1.nodaļā būs aprakstīti teorētiskie momenti, doti piemēri, paskaidrojumi, grafiki ar kuru
palīdzību varēs izpētīt un izanalizēt iegūtus datus - no realizēta ILMG scenārija. Nodaļā ietvers
korelācijas analīzes metodi, informāciju par korelāciju un regresiju kopumā.
2. nodaļā ietvers paša ILMG programmlīdzekļa aprakstu, uzstādīšanas etapus, nodaļā būs
divas apakšnodaļas, tie atbilst imitējošas spēlēs servera daļai un lietotāja daļai. Nodaļā arī būs
aprakstīti galvenie darba sākumdati, jo šajā nodaļa ies runa par spēlēs scenāriju - kurš ietver sevī
piedāvātu lietotājam problēmu un datus kuri tiek lietoti programmas kodā, lai reaģētu uz lietotāja
pieņemtiem lēmumiem (visas sākumcenas reģionos, bāzes algas un t.t.)

Коментарий автора
Atlants