Оценка:
Опубликованно: 03.02.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma "Lido" tēls sociālajos medijos', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Lido" tēls sociālajos medijos', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Lido" tēls sociālajos medijos', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Lido" tēls sociālajos medijos', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Lido" tēls sociālajos medijos', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Lido" tēls sociālajos medijos', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma "Lido" tēls sociālajos medijos', 7.
Фрагмент работы

Secinājumi
• LIDO, sociālajos medijos saziņai izmanto ne tikai valodu un tekstus, bet arī attēlus;
• Komunikācijai sociālajos medijos ir informējošs, izklaides un brīdinājumu raksturs;
• Uzņēmuma tēlu ietekmē klientu emocijas;
• LIDO pievērš uzmanību arī cilvēku emocionālajiem aspektiem, piemēram, tam, ka bērniem ēdināšanas vietās nav garlaicīgi;
• Uzņēmums ziņo par sarežģījumiem un atvainojas klientiem par neērtībām;
• Respondenti labprāt seko LIDO aktivitātēm sociālajos tīklos;
• Respondenti uzskata, ka labākā komunikācijas virtuālā vieta ir draugiem.lv mājas lapa, jo tas ir Latvijas uzņēmums;
• Respondenti uzskata, ka LIDO uzņēmuma tēls ir pozitīvs un patīkams;
• Tēls veidojas ne vien sociālajos medijos, bet arī apmeklējot uzņēmumu, tomēr sociālie mediji to stiprina.

Коментарий автора
Atlants