-
Ievadprakse izmitināšanas uzņēmumā "X"
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | VISPĀRĪGAS ZIŅAS PAR UZŅĒMUMU SIA„Y” VIESNĪCU „X” | 4 |
2. | VIESNĪCAS DARBĪBAS PRAKTISKĀ IZPĒTE | 5 |
2.1. | Restorāns viesnīcā „X” | 5 |
2.2. | Viesu izmitināšanas vietas raksturojums | 5 |
2.3. | Uzņēmuma vizuālais noformējums un gaisotne | 7 |
2.4. | Uzņēmuma sniegtie pakalpojumi | 9 |
2.5. | Viesnīcas noslogojums | 11 |
2.6. | Viesnīcas „X” organizatoriskā struktūra | 12 |
2.6.1. | Viesu uzņemšanas dienests | 12 |
2.6.2. | Saimnieciskais dienests | 13 |
2.6.3. | Ēdināšanas dienests | 13 |
3. | SAULKRASTU TŪRISMA INFORMĀCIJAS CENTRA RAKSTUROJUMS | 14 |
4. | INDIVIDUĀLAIS UZDEVUMS | 15 |
5. | LATVIJAS REPUBLIKAS, MK NOTEIKUMI, KAS ATTIECAS UZ ĒDINĀŠANAS UN VIESMĪLĪBAS UZŅĒMUMIEM | 17 |
6. | SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 18 |
7. | IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 19 |
6. SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Uzņēmumā ir nepietiekams darbinieku skaits.
2. Nav pietiekoši daudz veļas, lai nodrošinātu visus viesus, kad ir vismaz 90% noslogojums, tas nozīmē, ka ir nepārdomāta netīrās un tīrās veļas maiņas kārtība.
3. Uzņēmums atrodas ļoti labā ērtā un viegli pieejamā vietā.
4. Kad viesnīcā notiek svinības, piemēram, kāzās, un ja tiek izmantota jaudīga mūzikas aparatūra, tad visā viesnīcā ir ļoti skaļš un troksni var dzirdēt gandrīz katrā numurā.
Manuprāt, viesnīcā vajadzētu, nedaudz atsvaidzināt interjeru. Lai gan tas ir mājīgs, taču nedaudz vienmuļš. Visi numuri ir gandrīz vienādi. Vajadzētu pamainīt viesu uzņemšanas telpu, jo pirmajā momentā tā ne ar ko nepiesaista un iekārtojums ir pavisam vienkāršs. Nepieciešama lielāka skaņas izolācija starp numuriņu telpām un banketu zālēm. Varētu ierīkot telšu vietas. Negatīvi ir tas, ka numuros, kuri atrodas uz šosejas pusi ir troksnis no ceļa. Ļoti neērta ir kotedžu tīrīšana, jo nepieciešamais inventārs un veļa ir jānes no viesnīcas. Varētu ierīkot tur pat netālu inventāra noliktavu.
…
Prakses mērķis: nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemaņas. Iepazīt un gūt praktiskas iemaņas viesnīcas vai citas viesu izmitināšanas mītnes, ēdināšanas uzņēmuma, tūrisma aģentūras vai tūrisma informācijas centra (TIC) darba organizācijā. Praktiski izpētīt un izanalizēt individuālo uzdevumu.
