-
Stress
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Kas ir stress? | 6 |
2. | Stresa pazīmes | 9 |
2.1. | Stress nav slimība | 10 |
2.2. | Stiprs ķermenis – stresa barjera | 11 |
2.3. | Stresa cēloņi | 12 |
3. | Ilgstošs stress | 13 |
3.1. | Ilgstoša stresa sekas | 14 |
4. | Kā pārvarēt stresu? | 15 |
4.1. | Kad stress šķiet nepārvarams | 17 |
Pētnieciskā daļa | 18 | |
Secinājumi | 24 | |
Izmantotie avoti | 25 | |
Pielikumi | 26 |
Secinājumi.
Hipotēze par to, ka stress ir cilvēku ikdienas neatņemama sastāvdaļa ir apstiprinājusies. To var secināt izmantojot anketas. Skolēni raksta, ka stress ir uztraukums, nemiers, pasliktināta pašsajūta, nervozitāte, trauksmes sajūta. Daži atzīst, ka stress ir negatīvu vai pozitīvu emociju uzplūdums. Citi uzskata, ka stress ir bieža parādība, kas piemeklē jebkurā vecumā un dažādu iemeslu dēļ. Mūsdienu skolēni apgalvo, ka stresa izraisītāji ir pārbaudes darbi, atzīmes skolā, laika trūkums, prasīgi skolotāji un ģimenes problēmas, attiecības ar pusaudžiem. Citi skolēni domā, ka stresu izraisa izkrišana eksāmenā vai ir arī citi izraisītāji: skola un stundu kavēšana.
Darbā izvirzītais mērķis ir sasniegts. Ir izveidots daudzveidīgs materiālu klāsts, kurā ir aplūkoti stresa rašanas cēloņi un tā sekas.
Darba izvirzītie uzdevumi ir izpildīti:
• noskaidroti stresa cēloņi;
• tika uzzināts par stresa sekām;
• tika aprakstītas ārstēšanas metodes;
• tika veikta skolēnu anketēšana Balvu Valsts ģimnāzijā;
• iegūtie rezultāti ir apkopoti un attēloti diagrammās;
• izdarīti secinājumi.
…
Darba apskatīts: stresa raksturojums, 7 tās norises pakāpes (salīdzināts akmens laikmets un mūsdienas), kļūmīgi uzskati par stresu, stresa pazīmes un cēloņi, ilgstošs stress un tā sekas, pārvarēšanas metodes.