Оценка:
Опубликованно: 22.01.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Integrēta nodarbība pirmsskolā', 1.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība pirmsskolā', 2.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība pirmsskolā', 3.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība pirmsskolā', 4.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība pirmsskolā', 5.
  • Конспект 'Integrēta nodarbība pirmsskolā', 6.
Фрагмент работы

Skolotāja pienes visus trauciņus ar dzīvnieku ēdieniem un kopā ar bērniem vēlreiz parrunā, ko katrs dzīvnieks ēd. Piedāvā arī bērniem nogaršot!
Tad skolotāja katram bērnam piešķir dzīvnieku uzlīmi par labi padarītu darbiņu. Bērni turpmākajā dienas gaitā aplicē kādu no rīta cēlienā apvilktajiem, izgrieztajiem dzīvnieku siluetiem. Bērni izvēlās no kā aplicēs, vai ar savāktajiem dabas materiāliem, vai krāsaino papīru, salvetēm un aplicē, kādu no dzīvniekiem.

Pastaiga:
Pastaigas laikā iet rotaļā, :”Kas dzīvo mūsu sētiņā? Bērni ir aplī un jautā: „Kas dzīvo mūsu sētiņā?” Kāds no bērniem, kurš ir vēlējies atdarina kādu no dzīvniekiem, ir apļa vidū un atdarina kādu no dzīvniekiem, bērni min.

Pēcpusdienas cēliens-Turpina aplicēt kādu no iepazītajiem dzīvniekiem. Bērni klausās Ilzes Purmalietes dziesmu „ Aizgāja mans vīrelis”. Pēc dziesmas noklausīšanās audzinātāja ierosina paspēlēt sižeta – lomu rotaļu „ Ferma”.

Коментарий автора
Atlants