Оценка:
Опубликованно: 16.12.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'E-komercija. Google Analytics', 1.
  • Конспект 'E-komercija. Google Analytics', 2.
Фрагмент работы

Kādus datus var iegūt no Google Analytics un kā tos izmantot?
No Google Analytics var iegūt datus par mājas lapas apmeklējumu skaitu, par jaunākajiem apmeklētājiem, par meklētākajām lapām un cik tās bieži skatītas, par aptuveno laiku, kas pavadīts lapā, par datu plūsmu datu pārraides tīklā, par apmeklētāju mainīgo lielumu utt.
Iegūtie dati ļauj izsekot un detalizēti analizēt mājas lapai piesaistītos apmeklētājus. Tas noder, lai noteiktu, kuras mārketinga kampaņas un kuri interneta resursi sniedz labākos rezultātus.

Kādi Jūsuprāt ir galvenie Google Analytics trūkumi/priekšrocības?
Trūkumi:
Google Analytics nav pieejams visās valodās.
Priekšrocības:
Google Analytics ir stabils informācijas avots.
Google Analytics mājas lapu statistika ļauj izvērtēt reklāmas kampaņu efektivitāti.
Ar Google Analytics var viegli uzlabot rezultātus tiešsaistē, var uzlabot teksta reklāmas, nostiprināt mārketinga iniciatīvas.
Ar Google Analytics var noteikt un uzlabot mājas lapu nepilnības.
Google Analytics ir funkcionāls lietošanā.

Коментарий автора
Atlants