Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 1.
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 2.
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 3.
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 4.
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 5.
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 6.
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 7.
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 8.
  • Реферат 'Biznesa ētikas principu istenošana organizācijā', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
  Uzņēmuma raksturojums    5
  Uzņēmuma struktūra    6
  Personāla statistika    7
  Produktu raksturojums    7
  Klienta raksturojums    7
  Darbinieku ētika    8
  Secinājumi    10
Фрагмент работы

Katrs darbinieks ir ieinteresēts firmas labākā darbībā, jo ir izstrādāta motivēšanas sistēma (balvas, konkursi, kopīgi atpūtas pasākumi, pašizaugsmes semināri, biznesa braucieni.)
Sapulcēs bieži tiek uzsvērts, ka katrs ir atbildīgs par visu kopējo darba kvalitāti, nevar būt tā ,ka atbildīgs ir tikai un vienīgi vadītājs. Darbiniekos tiek audzināts uzņemties atbildību, būt līderiem un labam piemēram.
Katrs strādā gan individuāli, gan komandā- pilnībā atbild par padarīto.
Arī ārpus darba darbinieks apzinās, ka pieder pie firmas un ar savu izturēšanos neceļ neslavu savam uzņēmumam. Viņš nerunā neko lieku par savu darbavietu, neizpauž firmas noslēpumus.

Secinājumi
Rakstot šo darbu centos parādīt,ka darbinieki ir lielākais spēks ,kas spēj būtiski ietekmēt procesus, ka ētisko normu ievērošana nav nasta, tas nevienmēr ir viegli, bet noteikti tiekšānās uz ētisku vērtību ievērošanu uzlabo darba vides apstākļus.
Demokrātiskās valstīs jau sen to uztver kā pašsaprotamu lietu un arī Latvijā esošiem uzņēmumiem un sabiedriskajām organizācijām sava darbība būtu vairāk jāsalīdzina ar vispārpieņemtajām ētiskajām normām un veiksmīgiem citu uzņēmumu piemēriem.

Коментарий автора
Atlants