.
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Mācīšanās', 1.
  • Реферат 'Mācīšanās', 2.
  • Реферат 'Mācīšanās', 3.
  • Реферат 'Mācīšanās', 4.
  • Реферат 'Mācīšanās', 5.
  • Реферат 'Mācīšanās', 6.
  • Реферат 'Mācīšanās', 7.
  • Реферат 'Mācīšanās', 8.
  • Реферат 'Mācīšanās', 9.
  • Реферат 'Mācīšanās', 10.
  • Реферат 'Mācīšanās', 11.
  • Реферат 'Mācīšanās', 12.
  • Реферат 'Mācīšanās', 13.
  • Реферат 'Mācīšanās', 14.
  • Реферат 'Mācīšanās', 15.
  • Реферат 'Mācīšanās', 16.
  • Реферат 'Mācīšanās', 17.
  • Реферат 'Mācīšanās', 18.
  • Реферат 'Mācīšanās', 19.
  • Реферат 'Mācīšanās', 20.
  • Реферат 'Mācīšanās', 21.
  • Реферат 'Mācīšanās', 22.
  • Реферат 'Mācīšanās', 23.
  • Реферат 'Mācīšanās', 24.
  • Реферат 'Mācīšanās', 25.
  • Реферат 'Mācīšanās', 26.
  • Реферат 'Mācīšanās', 27.
  • Реферат 'Mācīšanās', 28.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Mācīšanās māksla un process    4
1.2.  Mācoties par mācīšanos    5
1.3.  Praktisko darbu nozīme mācību procesā    5
1.4.  Praktiskās darbības metodes    6
1.5.  Mācīšanas stili un klases dinamika    7
1.6.  Izglītības programma un nākotne    8
1.7.  Darbu mapes    9
1.8.  Mācīšanās stils    9
1.9.  Tīrais mācību laiks    10
1.10.  Motivācija    12
1.11.  Mācību procesa daudzveidība    15
1.12.  Mācīšanās stils    16
1.13.  Galvas smadzenes    17
1.14.  Atmiņas modeļi    18
1.15.  Krāsas ietekme uz cilvēku    19
1.16.  Krāsu nozīme    20
2.  Praktiskā daļa    22
  Pielikumi    24
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Literatūras saraksts    28
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi.
1. Skolēnu attieksme pret mācībām daļēji ir atkarīga arī no skolotāja pasniegšanas metodes.
2. Skolēni labāk izprot vielu, ja tiem tiek piedāvāts vizuāls materiāls.
3. Ja skolotāja vadītās stundas ir daudzveidīgas, tad tā pasniegtais priekšmets paliek prātā vairāk skolēniem, nekā tad, ja stundas tiek novadītas kā lekcijas.
4. Klašu telpu krāsa daļēji ietekmē skolēnu mācīšanās motivāciju, uztveri un darbaspējas.
5. Darbojoties praktiski iegūtā informācija skolēnam saglabājas „ilgtermiņa” atmiņā, līdz ar to skolēns iegūtās zināšanas var pielietot ikdienā.
6. Autores izvirzītā hipotēze – darbojoties praktiski, skolēns ātrāk un kvalitatīvāk apgūst vielu, ir pierādīta.
7. Autores priekšlikums, balstoties uz secinājumiem, veicināt apgūstamās vielas uztveri, piedāvājot skolēniem dažādus uzskates materiālus (filmas, diagrammas, prezentācijas utt.).
8. Lai paaugstinātu vidusskolēnu produktīvu koncentrēšanos mācībām, autore ierosina klašu sienas nokrāsot gaiši oranžā krāsā, jo tā, zemapziņā darbojoties uz skolēnu, veicina domāšanu, optimistiskumu un intelekta attīstību.
9. Lai palielinātu vidusskolēnu koncentrēšanās spējas, autore iesaka tāfeles nokrāsot zaļā krāsā, jo šī krāsa (zemapziņā) veicina savstarpēju izpratni un saprašanos, kā arī palīdz personības attīstībā.

Коментарий автора
Atlants