Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.07.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 1.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 2.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 3.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 4.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 5.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 6.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 7.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 8.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 9.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 10.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 11.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 12.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 13.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 14.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 15.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 16.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 17.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 18.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 19.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 20.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 21.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 22.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 23.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 24.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 25.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 26.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 27.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 28.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 29.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 30.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 31.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 32.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 33.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 34.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 35.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 36.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 37.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 38.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 39.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 40.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 41.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 42.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 43.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 44.
  • Отчёт по практике 'Agrīnās bērnības pedagoģiskās prakses dienasgrāmata', 45.
Фрагмент работы

Pedagoģiskie vērojumi pirmsskolā
1.1. Pirmsskolas izglītības iestāde kā mācīšanās organizācija


1) Izpratne par bērna jēgpilnu iesaisti mācībās.
Bērna jēgpilna iesaiste mācībās balstās uz kompetenču pieeju, kas uzsver ne tikai zināšanu apguvi, bet arī prasmju un attieksmju attīstību, lai bērns varētu sekmīgi darboties mainīgajā pasaulē.
PI “Saulstariņš” mācību procesu veido tā, lai tas būtu jēgpilns, saistošs un vērsts uz skolēna aktīvu līdzdalību.
Mācību vide ir iekārtota tā, lai bērni varētu patstāvīgi tikt klāt mācību materiāliem un patstāvīgi apgūtu pašapkalpošanās prasmes.
Skolotājas nodrošina bērniem daudzveidīgas mācīšanās pieejas, uzdevumi tiek diferencēti tā, lai tie būtu pa spēkam katram no bērniem. Tāpat ir ļoti svarīgi attīstīt pašvadītu mācīšanos, jo šajā vecuma posmā ir ļoti svarīgi bērnam ļaut pašam izvēlēties, vai viņš vēlas pētīt kādu konkrētu lietu, kā piemēram, dabas materiālus, vai tomēr ļaut izvēlēties rotaļlietas, kas bērnam ir interesantas un aktuālas.
Bērns iemācās uzņemties iniciatīvu un izdarīt izvēles, kas ir pašvadītas mācīšanās pamats.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants