Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Drukātās reklāmas analīze', 1.
  • Конспект 'Drukātās reklāmas analīze', 2.
  • Конспект 'Drukātās reklāmas analīze', 3.
Фрагмент работы

Pārdomas raisa jautājums, kādēļ šie bērni ir ietērpti tieši mūmijas, indiāņa un pandas kostīmā? Zināms, ka indiāņi ir Amerikas pirmie iedzīvotāji un tāpat kā šie bērni ir cietuši no vardarbības arī indiāņi cieta pēc eiropiešu ienākšanas Amerikā gan no savstarpējiem kariem, gan no ievestajām slimībām, šie notikumi ievērojami pamazināja indiāņu skaitu, līdz pat mūsdienām tas nav audzis. Tāpat arī pandas ir aizsargājams un izmirstošs dzīvnieks. Pasaules dabas fonda (WWF) eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas neoficiālais simbols - panda var jau izmirt pēc divām līdz trijām paaudzēm, jo tiek izcirsti bambusu meži un ātrgaitas šoseju un hidroelektrostaciju būves dēļ, kā arī joprojām turpinās malumedniecība, kas ar likumu ir kategoriski aizliegta, jo pandas ir aizsargājams dzīvnieks. Arī senās mūmijas ir retas, tās ir kultūras mantojums un līdz ar to aizsargājamas.
Manuprāt, attiecīgie tēli reklāmā izvēlēti apzināti, tāpat kā indiāņi, pandas un mūmijas arī bērni ir aizsargājami no ārējo apstākļu naidīguma, ja ne draud izzušana. Mūsdienās var novērot situāciju, ka strauji krītas demogrāfiskie rādītāji un vecu cilvēku īpatsvars ir daudz lielāks nekā jaunu.

Atlants