Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Situāciju analīze pedagoģiskajā psiholoģijā', 1.
  • Конспект 'Situāciju analīze pedagoģiskajā psiholoģijā', 2.
  • Конспект 'Situāciju analīze pedagoģiskajā psiholoģijā', 3.
  • Конспект 'Situāciju analīze pedagoģiskajā psiholoģijā', 4.
  • Конспект 'Situāciju analīze pedagoģiskajā psiholoģijā', 5.
Фрагмент работы

Grupiņas audzinātājai un auklītei katru dienu runāt ar Annu stāstīt, ka šādi nedrīkst rīkoties. Izdomāt sodu, kas būs jādara, ja šī situācija atkal atkārtosies. Ja sodu Annai nepatiks darīt iespējams meitene pārstās šādi rīkoties ar grupiņas biedru mantām.

C. 4.klases skolnieks Andris stundās strādā ļoti nevienmērīgi: stundas sākumā koncentrējas, klausās uzdevumu, sāk to veikt, bet strādā samērā lēni, līdz ar to uzdevumu pabeidz, kad citi jau ir iesākuši nākamo uzdevumu. Turpmākajā stundas daļā grozās, bakstās, skatās apkārt, dara un runā kaut ko, kas neattiecas uz uzdevumiem, kurus veic pārējie klasesbiedri.
Iespējamie cēloņi:
1. Neviens Andri nesteidzina, lai viņš darbu pabeigtu ātrāk.
2. Iespējams, ka Andrim ir attīstības problēmas, uzvedības problēmas.
Pagarinātajā grupā atbildīgajam pedagogam jānodrošina, ka Andris varēs izpildīt tos uzdevumus, ko viņš nav paveicis stundas laikā. Iespējams, ka Andris to nevēlēsies darīt.
Zēnu aizvest pie skolas psihologa, lai speciālist varētu noteikt bērna attīstības problēmas, ja tādas ir un uzvedības problēmas, ja tādas var novērot viņam. Iespējams, ka Andris uz šādu situāciju reaģēs problemātiski, nevēlēsies runāt ar speciālistu, bet iespējams, ka ar laiku varēs atvērties un pastāstīt par sevi.

Коментарий автора
Atlants