Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.09.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 1.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 2.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 3.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 4.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 5.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 6.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 7.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 8.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 9.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 10.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 11.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 12.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 13.
  • Презентация 'Valdības atbalsta pasākumi starptautiskajai tirdzniecībai', 14.
Фрагмент работы

Starptautiskā tirdzniecība ir preču apmaiņa starp divām vai vairākām valstīm, vai, precīzāk, starp dažādu valstu uzņēmumiem.
Galvenais iemesls, kādēļ pastāv starptautiskā tirdzniecība, ir suverēnu valstu pastāvēšana it visur pasaulē.
Valsts uzdevums ir sekmēt preču un pakalpojumu eksportu un nodrošināt Latvijas komersantiem finanšu instrumentus eksporta veicināšanai.
Latvijas eksporta veicināšanas politika.
Politikas mērķis ir aktīvi veicināt Latvijas uzņēmumu starptautisko konkurētspēju, sekmēt jaunu tirgu apgūšanu, kā arī nostiprināšanos esošajos tirgos.
Eksporta veicināšanas politikas ietekmes rezultāti:
bilances pakāpeniska līdzsvarošanās;
jaunu darba vietu radīšana;
dzīves līmeņa uzlabošanās.…

Коментарий автора
Atlants