Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 1.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 2.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 3.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 4.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 5.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 6.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 7.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 8.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 9.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 10.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 11.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 12.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 13.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 14.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 15.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 16.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 17.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 18.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 19.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 20.
  • Реферат 'Pētījums par lietišķo etiķeti saviesīgos pasākumos Rēzeknē', 21.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Pētījuma metodoloģiskā daļa    3
2.  Pētījuma metodiskā daļa    4
2.1.  Instrumentārijs    5
2.1.1.  Jēdzienu interpretācija    5
2.1.2.  Indikatori    5
2.1.4.  Mērījumu skalas    6
2.1.5.  Ģenerālkopa    6
3.  Socioloģiskā pētījuma metode    6
3.1.  Informācijas apstrādes metodes    7
4.  Pētījumā iegūto datu apkopojums un analīze    7
4.1.  Anketu apkopojums    8
4.2.  Novērojumu apkopojums    18
5.  Secinājumi    19
6.  Priekšlikumi    20
7.  Pielikumi    21
Фрагмент работы

5.Secinājumi
1. Hipotēze: “Pieaugušie lietišķo etiķeti ievēro un pārzina daudz labāk nekā jaunieši” apstiprinājās, jo pētījuma rezultāti liecina, ka no 96 respondentiem tikai 3 nezina, kas ir lietišķā etiķete, un tie ir jaunieši vecumā no 15-19 gadiem.
2. Pētījuma gaitā, izpētot jēdzienus, sīkāk uzzināju , kas ir lietišķā etiķete, vecuma grupas, saviesīgs pasākums, zināšanas un komunikācija.
3. Pētījumā tika izvirzīts uzdevums noskaidrot, kā pašam cilvēkam liekas, vai viņš ievēro etiķeti. Veicot anketu analīzi autore secina, ka tikai 26 respondenti pilnībā ievēro lietišķo etiķeti, bet drīzāk ievēro nekā neievēro 55 respondenti, savukārt, pilnībā neievēro 2 cilvēki no 96.
4. Pētījuma gaitā autore novēroja, vai cilvēki ievēro etiķetes prasības apģērbam saviesīgos pasākumos, no novērojumiem var secināt, ka pārsvarā strikti ģērbšanas etiķeti ievēro tikai pasākumu apmeklētāji vecumā no 25-60 gadiem. Pieaugušie prot sakombinēt rotas, bet jaunieši vecumā no 15-18 gadiem uzskata, ka jo vairāk to ,jo labāk.
5. Viens no pētījuma uzdevumiem bija novērot, vai tiek ievērotas elementāras pieklājības normas. Autore secina, ka tas ir atkarīgs no pasākuma veida, piemēram, baletā vīrieši deva priekšroku sievietēm, atvēra durvis, palīdzēja noģērbt mēteļus,bet naktsklubā tas netika novērots.
6. Pētījuma gaitā autore noskaidroja raksturīgākos uzvedības modeļus saviesīgos pasākumos. Autore konstatēja, ka slengā pārsvarā runā vecumā no 15-25 gadiem. Barbarismus izmanto visās vecuma grupās. Jaunieši vecumā no 15-25 gadiem sarunājas skaļāk nekā pieaugušie.…

Коментарий автора
Atlants