Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.03.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Pirmsskolas matemātikas mācību jomas ideju mape', 1.
  • Конспект 'Pirmsskolas matemātikas mācību jomas ideju mape', 2.
  • Конспект 'Pirmsskolas matemātikas mācību jomas ideju mape', 3.
  • Конспект 'Pirmsskolas matemātikas mācību jomas ideju mape', 4.
  • Конспект 'Pirmsskolas matemātikas mācību jomas ideju mape', 5.
  • Конспект 'Pirmsskolas matemātikas mācību jomas ideju mape', 6.
  • Конспект 'Pirmsskolas matemātikas mācību jomas ideju mape', 7.
Фрагмент работы

Vecumposma raksturojum
un
R.Fišera atziņa
Šajā vecumā bērni sāk iepazīt pamata matemātikas jēdzienus, piemēram, skaitīšanu līdz 3 un formu atpazīšanu. R. Fišers uzskata, ka “lai bērni mācītos matemātiku, viņiem jābūt iespējai redzēt un izjust matemātiku savā ikdienā.” Tātad, bērni mācās matemātiku, spēlējoties un mijiedarbojoties ar apkārtējo pasauli.

Ko bērns mācīsies?
Precizēti matemātikas mācību jomas sasniedzamie rezultāti (SR)
Matemātikas valoda
Skaits un skaitīšana
apkārtējā vidē atrod, norāda uz daudz vienādiem priekšmetiem un vienu priekšmetu…

Коментарий автора
Atlants