Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.06.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 1.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 2.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 3.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 4.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 5.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 6.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 7.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 8.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 9.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 10.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 11.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 12.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 13.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 14.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 15.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 16.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 17.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 18.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 19.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 20.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 21.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 22.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 23.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 24.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 25.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 26.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 27.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 28.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 29.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 30.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 31.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 32.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 33.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 34.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 35.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 36.
  • Конспект 'Eksāmena jautājumi psiholoģijā', 37.
Фрагмент работы

Sensitīvie periodi. Montesorī.
Visā bērna attīstībā var izdalīt vairākus sensitīvos periodus. katrā periodā bērns ir apveltīts ar kādām sevišķām spējām. Šī jūtība ir pārejoša un izzudusi un vairs nekad neatgriežas. ja bērna audzināšanu veic saskaņā ar sensitīvajiem periodiem, bērnam viss padodas veigli un ir par visu interese.
Valodas periods- viens no pirmajiem periodiem. Sākas apmēram no 4 mēn. vecuma. Bērns iemācas runāt klausoties. Dzīvojot sociālajā vidē viņš klausās, uztver, atdarina, imitē un vingrina runas orgānus. Pieaugušo valodai jābūt kā paraugam. Vēlāk- runas spēles, jautājumi, veicināt stāstītprasi.
Kārtības periods- izpaužas apmēram 2 dzīves gadā. Turinās vēl 2 gadus. Būtiski- lai noritētu ierastā kārtībā. Bērni kļūst dusmīgi, nervozi, niķīgi, ja tiek izjaukta ierastā lietu kārtība.
Interese par maziem objektiem- bērnus 2 gadu vecumā saista sīki priekšmeti.
maņu sajūtu periods (krāsa, skaņa, forma)- maņu sajūtas var trennēt ar dažādām krāsu plāksnītēm, caur zīmēšanu, grabuļiem, taustes materiāliem un formām. Ar bērnu ir jāstrādā, tad viņam attīstās ļoti niansēta krāsu izjūta.
Īpašu sajūtu laiks- 2,5- 6.g.v.- bērnu piesaista arī paša veiktās darbības, tāpēc šajā klaikā jāpievērš liela uzmanība „labu manieru” apgūšanā.
Kustību periods- 2,5-4.g.- bērnam sagādā prieku izpildīt darbības ar aizvien lielāku precizitāti. Bērnam jānodrošina kustību pilnveidošana.
Rakstītmācīšanas preiods- 3.5- 4,5- g. –bērns sāk interesēties par vārda un teikuma uzrakstīšanu. Bērnu interesē burtu formas, katra burta skaņa. Jāpiedāvā bērnam apgūt burta formas iztaustos, sajūtot, apspēlējot.

Коментарий автора
Atlants