Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 1.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 2.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 3.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 4.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 5.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 6.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 7.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 8.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 9.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 10.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 11.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 12.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 13.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 14.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 15.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 16.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 17.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 18.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 19.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 20.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 21.
  • Отчёт по практике 'Viesnīcas personāla uzvedības kultūra', 22.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Uzvedības kultūra    3
  Viesnīcas vadītāja uzvedības kultūra    4
  Viesnīcas administratora uzvedības kultūra    7
  Viesnīcas šveicara ,jeb ‘’portjē’’ uzvedības kultūra    10
  Istabenes uzvedības kultūra    12
  Viesmīļu un bāra darbinieku uzvedības kultūra    13
  Izmantotā literatūra    15
Фрагмент работы

Istabenēm ir jāparvietojas ar darbinieku liftu , pēc iespējas mazāk ir jārēgojās viesiem acīs , istabenes nēsā formas tērpus , tam ir jābūt tīram un izgludinātam.Ejot iekšā istabās ir obligāti japieklauvē , un jāparbauda vai viesis ir pametis istabu , ja viesa nav ,var iet iekšā un darīt savu darbu, bet ja viesis ir tad jāpajautā vai var tīrīt vai atnākt vēlāk un cikos. Istabas ir jāiztīra pēc visiem standartiem , viesa mantas aiztikt nedrīkst,neko nevar ne kustināt ne ņemt.

Viesmīļu un bāra darbinieku uzvedības kultūra
Bieži vien viesnīcā ir arī restorāni , bāri un , vai kafejnīcas un tur arī ir personāls .Viesmīļa formas tērpam ir jābūt tīram , izgludinātam , augumam atbilstošam izmēram , nedrīkst būt pārāk daudz , uzkrītoša kosmētika un nedrīkst būt pārāk daudz aksesuāru , būtībā var būt neuzkrītoši auskari ,un saderināšanās vai laulību gredzens.Viesmīļi viss biežāk nēsā formas tērpu , vai apģērbu kādu restorāna vadītājii pieprasa. Bāra darbiniekiem izskata ziņā ir viss tas pats , kas viesmīļiem.

Коментарий автора
Atlants