Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.07.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Integrēto mācību saturs 3.klases skolēniem', 1.
  • Конспект 'Integrēto mācību saturs 3.klases skolēniem', 2.
  • Конспект 'Integrēto mācību saturs 3.klases skolēniem', 3.
  • Конспект 'Integrēto mācību saturs 3.klases skolēniem', 4.
  • Конспект 'Integrēto mācību saturs 3.klases skolēniem', 5.
Фрагмент работы

Pamatojums mācību satura veseluma izpausmei
Stundas ievada daļā, uz tāfeles esošie 12 kvadrāti, rosinās skolēnus minēt burtus, kā rezultātā uzzināt šīs mācību stundas tēmu. Dalīties savā pieredzē ar klasesbiedriem par zināmajiem nokrišņu veidiem, to rašanās paskaidrojumu un sava viedokļa pamatošanu. Skolotājas sagatavotās darba lapas mudinās skolēnus nebaidīties izteikt viedokli, ja nav pārliecināti par savām zināšanām.
Attēlu apskatīšana rosinās skolēnus saskatīt kopīgo un atšķirīgo starp diviem vai vairākiem nokrišņu veidiem, ūdens agregātstāvokļu noteikšanu. Videofilma un skolotājas stāstījums radīs skolēnos izpratni kā rodas nokrišņi. Sagatavotās darba lapas, ļaus skolēniem mācīties noteikt gaidāmos laikapstākļus, atzīmēt gaisa termometrā prasīto temperatūru, kā arī prasmi risināt dažādus matemātiskos uzdevumus.
Strādājot pārī un gatavojot laika ziņas nedēļai, kādai no Latvijas pilsētām, skolēni mācīsies sadarboties un uzklausīt citu viedokli. Skolēni bagātinās zināšanas par to, ko cilvēks var noskaidrot izlasot laika ziņas. Iepriekš sameklētā informācija veicinās skolēnos svarīguma izjūtas rašanos, jo pāru darbā nepieciešami 2 skolēnu iegūtie rezultāti, lai varētu salīdzināt dažādu avotu sniegto informāciju par kādu no pilsētām.
Gleznojot savu sižetu, skolēni izmantos trīs nokrišņu veidus – lietus, sniegs vai migla. Tādējādi mācīsies izmantot vispiemērotākos otas triepienus un krāsu salikumus, lai attēlotu kādu no nokrišņu veidiem.

Коментарий автора
Atlants