Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 1.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 2.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 3.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 4.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 5.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 6.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 7.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 8.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 9.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 10.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 11.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 12.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 13.
  • Реферат 'Nacionālā ekonomika un tās konkurētspēja', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Konkurētspēju raksturojums Latvijā    4
2.  Konkurētspējas analīze uzņēmumā VKB    7
2.1.  Uzņēmuma VKB raksturojums    7
2.2.  VKB vieta tirgū un konkurences novērtējums    8
2.3.  Uzņēmuma konkurētspējas novērtējums    9
  Secinājumi un priekšlikumi    12
  Bibliogrāfiskais saraksts    13
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Uzņēmējdarbības attīstība uzskatāma par valsts ekonomikas un labklājības konkurētspējas pamatu.
2. Konkurētspēju arvien vairāk ietekmē gan globālās ekonomiskās problēmas – energoresursu cenu paaugstinājums, darbaspēka trūkums atsevišķās nozarēs, kapitāla izmaksu pieaugums, gan arī specifiskas reģionālās un lokālās problēmas – augsta inflācija, ekonomikas atkarība no importa piegādēm, zemais produkcijas ražošanas tehnoloģijas līmenis, iedzīvotāju pirktspēja.
3. VKB konkurētspējas priekšrocības ir pakalpojumu kvalitātes, klientu apkalpošanas un personāla profesionalitātes jomās. Lielākos draudus uzņēmumam rada konkurences intensitāte. VKB ir spēcīgi konkurenti, taču uzņēmums ir spējīgs ar tiem konkurēt.
4. VKB konkurenti izmanto klientu pārvilināšanas paņēmienus un tādējādi palielina savas tirgus daļas un šī ir uzskatāma par konkurentu prieksrocību. Par līdzīgu konkurentiem var uzskatīt VKB spēju izmantot savus esošos resursus.

Коментарий автора
Atlants