Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 1.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 2.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 3.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 4.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 5.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 6.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 7.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 8.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 9.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 10.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 11.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 12.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 13.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 14.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 15.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 16.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 17.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 18.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 19.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 20.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 21.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 22.
  • Презентация 'Intelekts un kreativitāte', 23.
Фрагмент работы

Mācību process:
1. Izvēlieties uzdevumus, veidojiet projektus vai pētījumus, kuri nodrošina “augsta līmeņa” domāšanas procesu attīstību, bez kā nav iespējama radoša problēmu risināšana
2. Dodiet iespēju izvēlēties uzdevumu, lai skolēnam nevajadzētu vēl un vēlreiz pildīt jau zināma veida darbības
3. Kopā ar skolēnu izveidojiet individuālo mācīšanās plānu tieši viņam un ļaujiet talantīgajam bērnam izvirzīt sev mērķus
4. Mācīšanos padariet aizraujošu, dažādojot stundās pielietotās metodes un paņēmienus!
Rosiniet bērnus mācīties netradicionāli: veidot savas video filmiņas, intervijas, fotopanorāmas, rakstīt stāstiņus vai dzejoļus, sacerēt dziesmas utt.
6. Uzklausiet skolēnu jautājumus un gadījumā, ja atbildes nav, godīgi to arī atzīstiet
7. Iesaistiet skolēnus visdažādākajās lomās- pētnieka, iniciatora, eksperta, mākslinieka u.c. Ikkatram māciet būt līdzatbildīgam!
8. Plānojiet mācību procesu tā, lai pēc iespējas biežāk rastos „taustāms” rezultāts: modelis, shēma, grafiks, zīmējums, referāts, reportāža, makets, kolekcija utt.
9. Veidojiet starpdisciplinārus, uz iepriekšējo pieredzi un zināšanām balstītus projektus!
10. Nebaidieties uzticēt konsultanta vai palīga lomu talantīgajam skolēnam
11. Atvēliet pietiekami laika daudzveidīgai un aizrautīgai darbībai, lūdzot stundu sarakstu veidot tā, ka ir ieplānotas regulāras projektu dienas (starpdisciplināras, 1 reizi nedēļa) vai dubultstundas vai cits jums pieņemams variants
12. Vienmēr un visur veiciniet uzdrīkstēšanos, radošumu un fantāziju!

Atlants