Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.03.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 1.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 2.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 3.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 4.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 5.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 6.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 7.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 8.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 9.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 10.
  • Реферат 'Akvīnas Toma devums viduslaiku ekonomikā', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Viduslaiku ekonomiskā doma    4
2.  Akvīnas Toma devums    5
2.1.  ‘’Teoloģijas summa’’    5
2.2.  Sholastikas metode    5
2.3.  Ekonomiskā doma    6
2.4.  Preces un vērtība    7
2.5.  Naudas vērtība    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Akvīnas Toms savā darbā izmanto sholastikas metodi. Tādā veidā atrisinot problēmu starp normatīvo un pozitīvo.
2. Akvīnas Toms darbu ‘’Teoloģijas summa’’ balsta uz rīcībām, kuras atbalsta vai nosoda Svētie raksti.
3. Viduslaikos mantas tiek iedalītas kā dabiskas un mākslīgas (zelts, nauda, sudrabs).
4. Mākslīgās lietas kristiešu dzīvē nenesa laimi, ja neatlika laika kalpot.
5. Akvīnas Toms savu filozofiju balstīja iedvesmojoties no viņa priekštečiem papildinot un apskatot no cita skatu punkta viņu filozofijas idejas.
6. Akvīnas Toms lika pamatus preces vērtības skaidrošanā, jo pieprasītāka ir prece, jo lielāka vērtība tai ir.
7. Akvīnas Toma paskaidrojums par preces vērtību bieži tiek izmantots kā skaidrojums tirgus taisnīgumam un netaisnīgumam jeb taisnīgu cenu var noteikt normatīvā ceļā, taču netaisnīgu cenu nosaka pieprasījums pēc preces.
8. Naturālu saimniecību peļņa paša tēriņiem bija pieļaujama un lai palīdzētu baznīcai un nabadzīgajiem.
9. Pēc Akvīna Toma domāt nauda bija domāta tikai preču iegādāšanai.

Коментарий автора
Atlants