-
Prakse II (Sākumizglītības skolotājs 1. - 3. klase)
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Skola2030 analīze | 3 | |
| Skolēnu mācīšanās vajadzību izzināšana | 6 | |
| Mācību stundu vērošana | 8 | |
| 1. mācību stunda | 8 | |
| 2. mācību stunda | 10 | |
| 3. mācību stunda | 12 | |
| 4. mācību stunda | 14 | |
| 5. mācību stunda | 15 | |
| 6. mācību stunda | 17 | |
| 7. mācību stunda | 18 | |
| Piedalīšanās pedagoģiskajā procesā | 20 | |
| Matemātikas stundas plāns: | 20 | |
| Latviešu valodas stundas plāns: | 23 | |
| Pašanalīze | 26 | |
| Izmantotā literatūra: | 27 | |
| 1. pielikums | 28 | |
| 2. pielikums | 29 | |
| 3. pielikums | 30 |
Pētot Skola2030 dažādo un daudzveidīgo programmu klāstu, es nonācu pie secinājuma, ka jebkura paraugprogramma sevī iekļauj:
• mācību priekšmeta mērķus un uzdevumus;
• mācību saturu;
• mācību satura apguves norisi;
• mācību sasniegumu vērtēšanas formas un metodiskos paņēmienus;
• ieteikumus mācību darba organizācijai.
Šis ļoti labi palīdz orientēties un viegli pamanīt un sameklēt to, kas pasniedzējam ir vajadzīgs.
Katrā parauga mācību stundā ir:
1. formulēti skaidri mērķi jeb sasniedzamais rezultāts;
2. izvēlēti jēgpilni uzdevumi un atbalsta materiāli;
3. sniegta attīstoša atgriezeniskā saite un tiek veicināta domāšana par savu mācību procesu;
4. vērtību, attieksmju, vispārīgu (caurviju) prasmju un iemaņu attīstīšana, kas skolēnam palīdzēs apgūto izmantot dzīvē turpmāk, paturot prātā zināšanu mainību;
5. īstenota sociāli emocionālā dimensija;
6. lietota formatīvā vērtēšana jeb vērtēšana snieguma uzlabošanai mācību procesā.
…
Prakse II (Sākumizglītības skolotājs 1. - 3. klase), kas izieta LU Sākumizglītības kursa ietvaros.





























