Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Jānis Norvilis "Ceļinieks Piebalgā", Ilzes Kalnāres teksts', 1.
  • Конспект 'Jānis Norvilis "Ceļinieks Piebalgā", Ilzes Kalnāres teksts', 2.
  • Конспект 'Jānis Norvilis "Ceļinieks Piebalgā", Ilzes Kalnāres teksts', 3.
  • Конспект 'Jānis Norvilis "Ceļinieks Piebalgā", Ilzes Kalnāres teksts', 4.
  • Конспект 'Jānis Norvilis "Ceļinieks Piebalgā", Ilzes Kalnāres teksts', 5.
  • Конспект 'Jānis Norvilis "Ceļinieks Piebalgā", Ilzes Kalnāres teksts', 6.
Фрагмент работы

4. Dikcija.
Dikcija ir atkarīga no ritma, kas šajā gadījumā lielākoties ir punktēts, tāpēc izveido vārdus mazliet saraustītus. Lai no tā izvairītos, vajag katru skaņu izdziedāt un veidot legato dziedājumu, bez asiem punktējumiem.
5. Elpas vietas, cezūras.
Dziesmā noteikti jāpielieto ķēdes elpas. Norādītas cezūras ir 10.t. un 31.t., turklāt arī astotdaļpauzes, kuras ir kā cezūras, var traktēt kā elpas vietas, taču tās pēc iespējas vairāk vajag savienot, nevis atdalīt.
IV Mākslinieciskā izpildījuma analīze
1. Skaņdarba iestudēšana, paredzamās grūtības.
Šī kora dziesma ir ļoti gleznaina dabas ainava, kur tēlainības atklāsme varētu sagādāt vislielākās grūtības. Mākslinieciskajam izpildījumam ir svarīga diriģenta interpretācija, tai pašā laikā, manuprāt, skaņdarba veidošanai ir vajadzīga diriģenta laba tehniskā sagatavotība, lai veidotu šo gleznu.
No tehniskā viedokļa, korim būtu problemātiski izdziedāt ritmisko zīmējumu. Nepieciešams panākt sinhronu ritmisko ansambli un vieglu pieskārienu.
Problemātiski varētu būt arī veidot saskanīgu ansambli. Jāpievērš uzmanību arī paralēlo kvintu saskaņai starp balsīm (20.t. – 25.t.). Melodiskās līnijas turpinājumiem starp balsīm var būt tembrālas īpatnības, kuras jāizlīdzina.

Коментарий автора
Atlants