Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.01.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: latviešu valodas metodika', 1.
  • Конспект 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: latviešu valodas metodika', 2.
  • Конспект 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: latviešu valodas metodika', 3.
  • Конспект 'Bērna izglītības saturs pirmsskolā: latviešu valodas metodika', 4.
Фрагмент работы

Rīta cēliens
Pēc sasveicināšanās notiek rīta vingrošana. Kad bērni ir izvingrojušies skolotāja stāsta ka vingrot ir veselīgi taču veselīgi ir arī ēst labas lietas kā dārzeņus, jo tajos ir daudz vitamīni, skolotāja bērniem īsos vilcienos stāsta kādu labumu dod vitamīni dārzeņos. Tālāk bērni aplūko dažādus dārzeņu attēlus un nosauc to nosaukumus un runā par tiem (kam mājās dārzā aug tādi un kas ko ir ēdis utt.)

Rotaļnodarbība
Kad rīta cēlienā ir pārrunāti dārzeņu nosaukumi un to kurš ko atpazīst un ēdis, skolotāja stāsta ka vakar savā dārzā redzējusi zaķi. Zaķis lecis pa dārzu gar dārzeņiem un ēdusi kāpostu. Skolotāja stāsta bērniem ka žurku uzaicinājusi šodien ciemos. Skolotāja no blakus telpas atnes mīksto rotaļlietu (zaķi). Skolotāja nostājas bērnu priekšā ar zaķa mīksto rotaļlietu un ierosina visiem iepazīties. Zaķi sauc Zigis. Skolotāja jautā bērniem kā viņi domā, kāpēc zaķim tāds vārds? Ar kādu skaņu vārds sākas? Pēc uzklausītajām atbildēm skolotāja aicina bērnus atkārtot skaitāmpantiņu –

Zaķis, zāli grauzdams, mana
Zaļā pļavā, zilu zvanu.
(J. Baltvilks)

Ar kādu skaņu sākas skaitāmpantiņš? Noskaidro, ka gan skaitāmpantiņš gan vārds zaķis un zaķim vārds sākās ar skaņu “z” .

Коментарий автора
Atlants