Оценка:
Опубликованно: 08.05.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Cenu veidošanas metodes', 1.
  • Конспект 'Cenu veidošanas metodes', 2.
  • Конспект 'Cenu veidošanas metodes', 3.
  • Конспект 'Cenu veidošanas metodes', 4.
Фрагмент работы

Kaut arī uzņēmumā ir izstrādāta cenu veidošanas stratēģija un noteikta cenu sistēma, dažreiz tomēr ir nepieciešams šo cenu mainīt : paaugstināt vai pazemināt. Apskatīsim situāciju telekomunikāciju tirgu, kad LMT konkurenti veic cenu izmaiņas. Vispirms, uzņēmuma mārketinga speciālistiem ir jāatbild uz šādiem jautājumiem:
• Kādu iemēslu dēļ konkurents maina cenu – lai iekārotu lielāko tirgus daļu, jo pašlaik uzņēmumu skaits kuri darbojās telekomunikāciju jomā ir krietni pieaudzis. Un gan TELE2 , gan BITE ka arī citi uzņēmumi cenšas pēc iespējas vairāk pārvilināt pie sevis jau citā uzņēmuma esošus klientus.
• Vai konkurentu rīcība ir saistīta tikai ar kārtējām interesēm, vai arī liecina par jaunu cenu veidošanas stratēģiju?
• Kas notiks ar uzņēmuma tirgus daļu un ienākumiem?
• Vai citi uzņēmumi tiecas kaut ka reaģēt uz šīm izmaiņām?
• Kāda būs konkurenta atbilde uz jūsu rīcību?
Augstākas cenas var dod lielāku ienākumu un peļņu , citreiz to pašu rezultātu var sasniegt, pārdodot lielāku daudzumu par zemākām cenām. Gadās arī tā ka neviens no šim variantiem neder, tad mārketinga speciālistam jāmeklē cits variants. …

Коментарий автора
Atlants